امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


: شعار «ما می‌توانیم» با تلاش جوانان توانمند کشور محقق شده است‎

امام جمعه زنجان به اقدامات انجام شده برای تحقق ایران قوی و مقابله با توطئه‌های دشمنان اشاره و تصریح کرد: شعار «ما می‌توانیم» با تلاش جوانان توانمند کشور محقق شده است.
حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان در خطبه‌های نمازجمعه به‌قرار در سالروز شهادت آیت‌الله مدرس که در تقویم کشور به‌عنوان روز مجلس نام‌گذاری شده است، اشاره و اظهار کرد: انتخاب افرادی همچون مدرس برای نمایندگی مجلس از توصیه‌های امام راحل است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان ایستادگی در مقابل زورگویی‌ها و مرعوب‌کردن در مقابل رژیم‌های سلطه‌گر را از شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری برای مجلس دانست و افزود: امام راحل همواره نام آیت‌الله مدرس را بر زبان داشتند و به عنوان معیار بیان می‌کردند، اما ویژگی بارز آیت‌الله مدرس این بود که هیچ عامل تهدید، تطمیع، فریبگری در وی اثر نمی‌کرد.
حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: قانون‌گذاران که همان نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند باید مومن، متدین، شجاع، کاربلد، دلسوز مردم و کشور باشند.
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان جامع، کامل، برگرفته از اسلام و قانون الهی بودن را از شاخصه‌های قانون اساسی کشور عنوان و تصریح کرد:  گفت: قانون اساسی کشور ما جامع، مترقی و با پشتوانه رأی مردمی شکل‌گرفته است.
امام‌جمعه زنجان به‌روز جهانی معلولان اشاره کرد و گفت: معلولیت دلایل مختلفی دارد، لذا در قبال این افراد علاوه بر حکومت مردم نیز مسئولیت‌هایی دارند.
حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان مسؤولیت مستقیم بهزیستی در قبال معلولان را متذکر شد و افزود: هر چند این وظایف در عهده بهزیستی نهاده شده، ولی مردم هم نباید مسؤولیت خود را در قبال این قشر فراموش کنند که در این میان خیرین هم پیش‌گام هستند.
امام جمعه زنجان به در پیش بودن روز دانشجو اشاره و تصریح کرد: دانشجویان مهم‌ترین نیروی انسانی برای آینده هر کشور به شمار می‌روند که باید مد نظر همه خدمتگزاران کشور در همه ابعاد قرار داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان امریکا را به دلیل ایجاد مشکل برای کشور به صورت مداوم دشمن اصلی کشور دانست و ادامه داد: یادمان باشد که دشمن در صورت عدم توان در انجام جنگ نظامی به جنگ شناختی و ترکیبی با هدف تغییر ارزش‌ها و از بین بردن امید روی می‌آورد.
حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان به اقدامات انجام شده برای تحقق ایران قوی و مقابله با توطئه‌های دشمنان اشاره و تصریح کرد: شعار «ما می‌توانیم» با تلاش جوانان توانمند کشور محقق شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تشریح جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین که به معنی واقعی معنای انسانیت را زیر سؤال برده است اشاره و تاکید کرد: مردم ایران به دلیل انسانیت و پیروی از اسلام پشتیبان مردم مظلوم فلسطین است و در قبال ظلم به این مردم ساکت نمی‌مانند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید