امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: بسیج هر کجا که کشور دچار مشکل و دغدغه بوده، وارد میدان شده و همیشه در خط مقدم حضور داشته است.

آیت‌الله علی خاتمی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار فرماندهان سپاه استان زنجان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، تشکیل بسیج را یکی از ابداعات متفکرانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: یکی از نقاط برجسته انقلاب اسلامی، پس زدن دو ابرقدرت بلوک شرق و غرب با شعار «نه شرقی، نه غربی» بود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه شعار «نه شرقی، نه غربی» در طول چهار دهه گذشته در حد یک شعار نبوده و همواره جزو اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: وقتی نیم‌نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی می‌اندازیم، تفکر آینده‌نگری امام راحل آشکار می‌شود و آنجایی که با صادر کردن فرمان تشکیل بسیج، دستور تشکیل این نهاد ۲۰ میلیونی را دادند، جمعیت ایران فقط ۳۵ میلیون نفر بود.

آیت‌الله خاتمی با یادآوری اینکه بسیج جزو معدود نهادهایی بوده است که هر کجا احساس دغدغه و مشکل کرده، در خط مقدم به ارائه خدمت پرداخته است، تصریح کرد: اگر همه اقداماتی را که بسیج تا به امروز در ایران اسلامی انجام داده است را در کنار یکدیگر قرار دهیم، خواهیم دید که شکل‌گیری بسیج بیش از همه به یک معجزه شباهت داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه کارنامه و عملکرد بسیج در طول چهار دهه گذشته درخشان بوده و توانسته است تاثیرگذاری چشم‌گیری را در بخش‌های مختلف از خود نشان دهد، خاطرنشان کرد: بدون شک درخشان‌ترین کارنامه بسیج مربوط به دوران دفاع‌مقدس است که باعث شد رزمندگان اسلام با برخورداری از روحیه بسیجی، درس مقاومت و ایستادگی را مشق کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید