امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


ضرورت جوانی جمعیت در کشور احساس نشده است

نماینده ولی فقیه در استان در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: مقام معظم رهبری نقشه راه جمعیت را مشخص کرده اند که برای رسیدن به هدف باید براساس رهنمودهای ایشان ریل گذاری و حرکت کنیم.

حضرت آیت الله خاتمی اضافه کرد: هم اکنون زمان آن رسیده که در این زمینه وارد میدان عمل شویم که لازم است همه دستگاه ها و سازمان ها هماهنگی داشته باشند و جزیره ای عمل نکنند.

امام جمعه شهر زنجان ادامه داد: باید طرح جامعی برای مساله جوانی جمعیت داشته باشیم و از تئوری به مرحله عمل برسیم که این تئوری صرفا حوزه علوم پزشکی، رسانه و اقتصاد را در بر نمی گیرد بلکه باید با مباحث متعددی از بحث های فرهنگی و اقناع سازی انجام شود.

حضرت آیت الله خاتمی اظهار داشت: پس از چند سال اظهار نگرانی کردن در مورد جمعیت و طرح و ایده دادن درباره آن باید همه در کنار هم جمع شویم و راه حلی عملیاتی در این زمینه ارائه دهیم.

امام جمعه زنجان همچنین به اجرای طرح نفس (نجات فرزندان سالم از سقط) و موفقیت این طرح اشاره کرد و گفت: سقط جنین نوعی رفتار دوران جاهلیت است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی برنامه طرح نفس و استمرار آن به طور حتم در آگاه سازی مردم تأثیرگذار است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید