امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


تربیت سرمایه‌های آینده، مسأله مهمی است

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 23

آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: بالاترین مجموعه تصمیم‌گیری در استان درباره سرمایه‌های آینده جامعه و نیروها، آموزش و پرورش است، تصمیم‌های فعالان در این حوزه موجب می‌شود نیروهایی انسانی بزرگ وارد جامعه شوند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان گفت: در برخی مواقع، رفتار معلم‌ها بیش از رفتار پدر و مادرها در شکل‌گیری فکر و اندیشه دانش‌آموزان موثر است‌.

او با اشاره به سند بنیادین تحول، بیان کرد: معتقدیم مدیران باید شرایطی فراهم کنند تا سند بنیادین تحول توسط همه افراد مربوط مطالعه و جلسات بررسی بیشتر تشکیل شود.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: در کشور ما فقط آموزش مطرح بوده است و به موضوع پرورش توجه چندانی نمی‌شود؛ همه کسانی که در این وادی هستند در پرورش موثر بوده‌اند و اگر کوتاهی کنند، مقصرند. درباره اقامه نماز نیز روش‌های متعددی برای جذب دانش‌آموزان وجود داشته است و باید با هر نوجوانی با زبان خود او کار کرد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان افزود: ۱۴ منطقه و ناحیه استان را رها نکنید، بالای سرشان باشید. مدیران نواحی نباید مدیران مدارس و معلمان را رها کنند، انسان نیاز به تذکر دارد. کشور ما اقتدار معنوی و اقتدار علمی دارد، باید شکرگزار باشیم که در چنین محیطی زندگی می‌کنیم، بهشت برین نیست، ولی نسبت به کشورهای اطراف، آرامش و امنیتی‌اش جای شکر و سپاس دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید