امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


جلسه شوراي اداري استان زنجان

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 483

امام جمعه زنجان :

هوشياري در مقابل دشمن مانع ضربه خوردن از آنها مي‌شود، چرا که دشمن ذره‌اي از شما غفلت نمي‌کند.

آيت‌الله شيخ علي خاتمي ظهر امروز در جلسه شوراي اداري استان زنجان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اين دوران، دوره شناخت ظرفيت‌هاي داخلي، شناخت دوست از دشمن و شناخت پوشالي بودن ابهت دشمن محسوب مي‌شود.

وي اقتدار و قدرت سياسي حال حاضر کشور را مرهون ايثار و از خودگذشتگي مردم ايران در دوره دفاع مقدس عنوان و اضافه کرد: عزت و امنيت امروز ما مرهون آن دوره تاريخي و سرنوشت‌ساز است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اينکه برخي افتخارات دوره دفاع مقدس را فراموش کرده‌اند، تصريح کرد: اين افراد اغلب کساني هستند که يک روز هم در دوره جنگ و انقلاب حضور نداشتند.

سعه صدر نظام در مورد افراد فراموشکار

اين مسئول به سعه صدر نظام در مورد افراد فراموشکار اشاره و تاکيد کرد: اگر اين افراد روشن شدند که مشکلي نيست، ولي اگر نشدند بايد به تکليف عمل کرد.

آيت‌الله خاتمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به توفيقات دوران دفاع مقدس ادامه داد: ما شاهد عنايات خداوند در اين دوره نسبت به مردم ايران بوديم.

وي با اشاره به توصيه‌هاي امام علي(ع) در مورد عدم غفلت از دشمن در هر زماني بيان داشت: هوشياري در مقابل دشمن مانع ضربه خوردن از آنها مي‌شود، چرا که دشمن ذره‌اي از شما غفلت نمي‌کند.

لزوم غفلت نکردن از دشمن

نماينده ولي فقيه در استان زنجان به اقدام دشمن مبني بر اعلام جنگ هر روزه اشاره کرد و افزود: هوشياري نسبت به اين مسئله همواره مورد تاکيد مقام معظم رهبري بوده است.

اين مسئول با بيان اينکه مقام معظم رهبري بر روي تخت بيمارستان هم اقتدار و عزت نظام و ايران را پيگيري کرده است، خاطرنشان کرد: خدمتگزاران نظام اين ويژگي را بايد مدنظر قرار دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید