امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


پیام انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان گفت: آثار انقلاب اسلامی در شرایط امروز به چارچوب مرزهای ایران محدود نیست و پیام انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده و از دور به گوش می‌رسد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان‌ ماه) در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ٣ با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی خط سومی را در دنیا ترسیم کرد و ۳۷ سال است که این انقلاب با اقتدار ایستادگی کرده است و در مسیر استقلال حرکت می‌کند، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی دنیا با یک سیاست تحمیل‌شده بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم و مدیریت می‌شد و هر حرکت اجتماعی و سیاسی زیر بلیت دو ابرقدرت شرق و غرب شکل می‌گرفت.

نماینده ولی‌ فقیه در استان بیان کرد: شکل‌گیری انقلاب و نهضت اسلامی در ایران با این طرز تلقی امری محال به حساب می‌آمد و امام‌ خمینی (ره) با تکیه بر آموزه‌های دینی و اسلامی بر تفکر رایج وابستگی جنبش‌ها و خیزش‌ها به شرق و غرب خط بطلان کشید و بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی را با الگو گرفتن از راه و روش پیامبر (ص)، امیرمومنان علی (ع) و ائمه معصومین (ع) پایه‌گذاری کرد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان ادامه داد: ما برای برقراری این نظام بهای سنگینی پرداخته و خون‌های پاک زیادی را به پای آن ریخته‌ایم و این نظام با خون، گوشت و اعتقادات ما عجین شده و همین موضوع، خواب خوش استکبار را آشفته کرده است.

امام جمعه زنجان به اثرهای انقلاب اسلامی بر دنیای سلطه اشاره کرد و گفت: آثار انقلاب اسلامی در شرایط امروز به چارچوب مرزهای ایران محدود نیست و پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می‌رسد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: شاید ۴۵ سال قبل کسی فکر نمی‌کرد که تفکرات امام (ره) نتیجه خواهد داد و در عرصه‌های مختلف دنیا خواهد درخشید.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه الگوی عملکردی بسیج بویژه در حوزه محرومیت‌زدایی، اعتماد مردم به نظام را بیشتر کرد، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد توفیق بیشتر بسیجی‌ها باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید