امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


حضرت آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان شامگاه امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه گذر زمان منجر به عیان شدن عظمت انقلاب اسلامی می‌شود، اظهار کرد: این عظمت با توجه به حوادث منطقه و دیپلماسی مؤثر ایران دیگر پنهان‌شدنی نیست.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به تحقیر آمریکا در حوادث ۱۰۰ روز گذشته اشاره و تصریح کرد: این تحقیر نتیجه تحرکات دیپلماتیک ایران و آشکارشدن جنایات آمریکا محقق شده است.
امام جمعه زنجان با تأکید بر لزوم تبیین شکوه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان ادامه داد: ارائه خدمات نظام از بهترین راه‌کارهای تبیین نتایج پیروزی انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری وضعیت ۴۰ سالگی انقلاب با انقلاب‌های دیگر هم باید مقایسه شود، ادامه داد: این مقایسه باتوجه‌به مشکلات سر راه انقلاب ایران باید انجام شود که در چه موقعیتی  قرار گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تقدیر از میزبانی دو رویداد در چند روز گذشته تصریح کرد: میزبانی از رئیس‌جمهور و اجلاس سراسری نماز خوب برگزار شد و همه به وظایف خود درست عمل کردند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه وقوع برخی از حوادث باید موجب بیداری شود، ادامه داد: باید از حوادث درس گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید