امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان (۶ شهریورماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان خدمات انجام شده را به مردم بگویند تا مردم بیش از گذشته به آینده امیدوار باشند. 

آیت‌الله علی خاتمی، شامگاه امروز (۶ شهریورماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان خدمات انجام شده را به مردم بگویند تا مردم بیش از گذشته به آینده امیدوار باشند. 

امام جمعه زنجان افزود: کشور ما با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب، پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشته و این دستاوردها باید به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

آیت‌الله خاتمی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه دوره ریاست جمهوری شهید رجایی ۲۸ روز بود و این درس بزرگی است، ادامه داد: عملکرد ما در دو دادگاه تاریخ و عدل الهی قضاوت خواهد شد و در دادگاه عدل الهی با دقت به عملکردها رسیدگی می‌شود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: سمت‌ها و پست‌ها پایدار نیست و مردم همچنان که درباره پیشینیان قضاوت کردند در مورد ما هم داوری خواهند کرد.

امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگو باشد، تصریح کرد: مسئولان در هر جایگاهی که هستند این مهم را مورد توجه قرار دهند. دشمن در جنگ ترکیبی نقاط ضعف را بزرگنمایی می‌کند و خدمات انجام گرفته را کوچک یا کم‌اهمیت جلوه می‌دهد. 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید