امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


امنیت کنونی کشور مرهون جانفشانی و از گذشتگی‌های شهدا است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم تکریم مستمر خانواده‌های شهدا تاکید کرد و گفت: امنیت کنونی کشور مرهون جانفشانی و از گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است و لازم است تکریم این عزیزان مکرر انجام شود.

آیت‌الله  خاتمی عصر امروز (۱۲ آبان‌ماه) در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه استان زنجان در جنگ هشت سال دفاع‌مقدس، ۳۵۳۵ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به والدین شهدا و ایثارگران اقدامات مختلفی انجام می‌دهد که قابل قدردانی است، البته خدمات بنیاد شهید دلیل بر کم‌کاری سایرین نمی‌شود.

وی با اشاره به دیدار خود با ایثارگران و خانواده شهدا، افزود: تکریم مستمر خانواده‌های شهدا بیش از پیش باید مدنظر قرار بگیرد و با توجه به اینکه خانواده شهدا در کهولت سنی به سر می‌برند، باید بحث رسیدگی به خانواده شهدا نیز بیشتر شود.

امام‌جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مردم ایران پایداری کشور را مدیون قطره قطره خون شهدا هستند، تصریح کرد: امنیت کنونی کشور مرهون جانفشانی‌ها و از گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران طی هشت سال دفاع.مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه شهدا نیازی به ما ندارند اما ما نیازمند دعای خیر آن‌ها هستیم، گفت: مسیر زندگی هموار نیست و ما در این مسیر به کمک و یاری شهدا نیازمند هستیم. 

آیت‌الله خاتمی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات و خدمات مختلفی در سطح کشور انجام گرفته به طوری که نمود عینی آنها عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه همه دستگاه‌های متولی تلاش کرده‌اند، کاری در خور توجه برای شهدا و خانواده‌های آنان انجام دهند، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده هرگز جوابگوی رشادت‌های شهیدان و فداکارهای خانواده‌های آنان نیست.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید