امروز چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


در جمع کار کنان تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش

آيت الله خاتمي علی خاتمی:

باید فرهنگ عاشورا و کربلا روز به روز در جامعه ترویج و تبیین شود.



به گزارش خبرنگار مهر،آيت الله خاتمي شامگاه شنبه در جمع کار کنان تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش با اشاره به اینکه ما به کربلا و عاشورا نیاز داریم افزود: باید از واقعه عاشورا درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه واقعه عاشورا نماد زیبایی عشق به خدا است، گفت: عاشورا مکتب انسان ساز است.
وی اظهار داشت: کربلا تقویت روحیه ایمان و عامل جلوگیری از گناه است و باید فرهنگ عاشورا و کربلا روز به روز در جامعه ترویج و تبیین شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز اگر واقعه کربلا و عاشورا ماندگار شده و روز به روز رنگ تازگی می گیرد به خاطر این است که اسلام برای همیشه زنده بماند و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توسعه پیدا کند.
آيت الله خاتمي خاتمی تاکید کرد:۳۶ سال اقتدار ایران مرهون خون شهیدانی است که در مقابل دشمن سکوت نکردند و یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.
وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس ۶ کشور اتمی با رژیم بعثی عراق همکاری داشتند تا ملت ایران را از بین ببرنند ولی جوانان آن روز با الگوگیری از شهدای کربلا از جان خود گذشتند و از جان و ناموس ملت ایران دفاع کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یاد آورشد: اقتدار امروز ایران مرهون از جان گذشتگی ایثار گران و رزمندگان است و باید این اقتدار امروز توسط جوانان تثبیت شود

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید