امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


باید با تدبیر عمل کنیم تا سال آینده موفقیت هایی بیشتر از وضع موجود حاصل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ، آیت الله علی خاتمی در دیدار با مسوولان آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان افزود: شروع سال تحصیلی جدید فصل بهار آموزش و پرورش است و این شریف ترین بخش از زندگی یک فرهنگی به شمار می رود که در ارتباط با مسایل آموزشی صرف می شود.
وی اظهار کرد: در خصوص تخصیص سرانه دانش آموزی اقداماتی که در این ناحیه انجام شده مطلوب است و اگر محدودیت های مالی نبود این موضوع محقق نمی شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در هر موقعیت موفقی که قرار می گیریم نباید آن را حد نهایی دانست بلکه تا این حد که استعداد موفقیت وجود دارد استعدادی بیش از این نیز موجود است.
آیت الله خاتمی تاکید کرد: باید با تدبیر عمل کنیم تا سال آینده موفقیت هایی بیشتر از وضع موجود حاصل شود.
وی با تاکید بر اینکه عرصه های ناشناخته فراوانی در آموزش و پرورش وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید در بسیاری شاخص ها از توانمندی های بخش خصوصی کمک گرفت و در این راستا نیز به خوبی برنامه ریزی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در موضوع تعلیم و تربیت همیشه خانم ها موفق تر هستند، گفت: با توجه به این موضوع اگر از معلمان خانم برای تدریس در پایه های اول تا چهارم ابتدایی کمک گرفته شود موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد و برای رسیدن به وضع مطلوب باید بیش از گذشته تلاش کرد.
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه روز بازگشایی مدارس برای جامعه فرهنگی عید است، یادآورشد: باید سال تحصیلی جدید در راستای افزایش آمار قبولی دانش آموزان، کسب رتبه های برتر المپیادهای علمی – فرهنگی تلاش و این موضوع به عنوان مساله مستقلی در آموزش و پرورش انجام شود و اهمیت بیشتری به آن قایل شد.
وی متذکر شد: دانش آموزان در کنار آموزش نیازمند آشنایی با قواعد و عرف زندگی هستند که باید معلمان تجربیات خود از زندگی را به آنان متنقل کنند چرا که حرف شنوی دانش آموزان از معلمان بیشتر از والدین است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان معلمی را شریفترین و مقدس ترین رسالت دانست و گفت: این قشر با اشرف مخلوقات خداوند متعال و عواطف آنان سر و کار دارند و فرهنگی ترین صنف جامعه آموزش و پرورش محسوب می شود.
آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه زنگ ورزش دانش آموزان جدی گرفته نمی شود، اظهار کرد: امروزه فقر حرکتی در بین فرزندان زیاد شده است که باید این مساله به عنوان یک نگرانی مد نظر قرار گیرد.
وی تاکید کرد: خاک بازی و بازی فوتبال در زمین های خاکی به فراموشی سپرده شده و فقر حرکتی در بین دختران بیشتر از پسران است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید