امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه همگان است

آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی امشب در دیدار با مدیران و مسئولان بانک مهر اقتصاد استان زنجان با تاکید بر حمایت از اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد در این رابطه با اعطای تسهیلات به بسیجیان و حمایت از آنها برای ایجاد بنگاه‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های ارزشمندی برداشته است.

وی با تبریک هفته بانکداری‌، از بانک مهر اقتصاد به عنوان یکی بانک‌های پیشرو در استقرار الزامات بانکداری اسلامی یاد کرد و بیان داشت: این مسیر باید تا رسیدن به حد نهایی تحقق بانکداری اسلامی ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطر نشان کرد: در تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری همگان باید تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان زنجان نیز در این دیدار به تشریح کامل اقدامات بانک در تحقق بانکداری بدون ربا پرداخت و اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد در راستای منویات مقام معظم رهبری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کند.

در ادامه نیز نماینده ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد زنجان نیز با تاکید بر حساسیت رعایت موازین شرعی در سیستم بانکی گفت: همه قراردادهای تسهیلات در بانک مهر اقتصاد دارای مهر نظارت شرعی سپاه است.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد سیستم بانکداری بدون ربا در سال گذشته بانک مهر اقتصاد ده‌ها هزار فقره تسهیلات اعطا کرده است، افزود: شاخصه این حجم تسهیلات رعایت موازین شرعی بوده است و با عنایت خداوند متعال در این سال نیز ادامه دار خواهد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید