امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: یکی از درخواست‌های مردم زنجان که ۲ سال است خود را نشان داده بحث تخصیص آب مورد نیاز استان از حقابه آبریز استان‌های دیگر است. 

آیت الله خاتمی روز شنبه در دیدار مردمی آیت الله رییسی در مصلی نماز جمعه شهر زنجان،‌افزود: بخش قابل توجهی از این آب ها توسط استان های همجوار استفاده می شود و مردم زنجان در مضیقه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: تامین آب پایدار یکی از مطالبات مردم زنجان است که با حضور رییس جمهور آن را مطرح کردند و امیدواریم این کمبود از حوزه آبی سدهای موجود برطرف بشود.

آیت الله خاتمی افزود: توجه ویژه به تسریع عملیات احداث و تکمیل سد مشمپا از دیگر درخواست های استان است که ظرفیت نهایی آن نیز باید تثبیت شود.

این مسوول اضافه کرد: دو بانده کردن راه های ارتباطی مرکز استان با شهرستان ها یکی از درخواست های مردم است همچنین در ارتباط با معادن استان نیز باید منافع بیشتری از آنها به مردم برسد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: خواهش دیگر مردم تسریع در اجرایی کردن منطقه آزاد اقتصادی استان است که هم مصوبه دارد و هم مصوبات آن آماده شده است.

امام جمعه زنجان در ادامه با تشکر از دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان،‌گفت: این توفیق نصیب مردم ولایتمدار مردم زنجان شد که سومین بار رییس جمهور محبوب و محترم به دیار ولایتمداران پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریا دل، فقیهان، حکیمان و مردان مرد تشریف آورند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آیت الله رییسی مردم زنجان را خوب می شناسند و مردم زنجان هم عملا ثابت کرده اند که عاشق و ارادتمند ایشان هستند.

آیت الله خاتمی افزود: ایشان بیش از ۱۰ سال در شب های یوم العباس حضور یافته و زینت بخش حسینه اعظم و زینبیه اعظم بودند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید