امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


آیت اله علی خاتمی در آیین تجلیل از خیرین، نیکوکاران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان ضمن تبریک هفته داوطلب و قدردانی از خدمات بی منت داوطلبان هلال احمر در عرصه‌های مختلف افزود: خدمت در هلال احمر فراجناحی و فرا منطقه ای است و در هرگوشه ای از دنیا حادثه ای اتفاق افتد این مجموعه خود را در برابر این حوادث وظیفه مند برای ارائه خدمات و کاستن از آلام و رنج های آسیب دیدگان می داند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: نوع کار و خدمت در این نهاد جذابیت دارد چرا که فطرت انسان‌ها به گونه ای آفریده شده که نوع دوستی، دلجویی و خدمت به آسیب دیدگان امری فطری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: داوطلبان هلال احمر استان درعرصه‌های مختلف خدمات بی منت به همنوعان ارائه می دهند و بر اساس روایتی از امام حسین (ع) نیازهای مردم به شما نعمتی از سوی خداوند متعال است.

آیت اله خاتمی اظهارداشت: برآورده کردن نیاز هموطنان و فرصت خدمت به نیازمندان در حوادث طبیعی و غیر طبیعی، نعمتی از سوی پروردگار محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: خدمت بی منت ارزشمند است و از طرفی فرصت این مهم برای انسان فراهم شده زمانی که با منت باشد ذایل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نباید خدمت زیاد به هموطنان انسان را خسته کند چرا که ارزش نعمت از بین می رود .

آیت اله خاتمی تاکید کرد: اعضای داوطلب هلال احمر اعم از امدادگران، جوانان و داوطلبان در حوادث و سوانح، زلزله سال گذشته خوی و سایر عرصه‌های خدمت به همنوعان خوش درخشیده اند.

گفتی است، در مراسم تجلیل از خیرین، نیکوکاران، جانباز خلبان هشت سال دفاع مقدس، داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانانی که در طرح ها و برنامه‌های مختلف در یک سال گذشته داوطلبانه همکاری و مشارکت مستمری با هلال احمر داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدیه با حضور میهمانان و مسئولان کشوری و استانی قدردانی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید