امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


خدمات هلال احمر تربیت کننده، بعد انسانی و عاطفی انسانهاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خدمات جمعیت هلال احمر پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر شده و دلسوزانه انجام می‌شود که موجب تربیت کننده، بعد انسانی و عاطفی انسانها شده است

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در جریان دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر و هیات همراه با وی اظهار کرد: عرصه فعالیت هلال احمر خدمت به انسان‌های آسیب دیده از حوادث مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه خدمات جمعیت هلال احمر پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر شده و دلسوزانه انجام می‌شود، افزود: هلال احمر به همه انسان‌ها در سراسر جهان فارغ از دین و ملیت خدمات ارائه می‌کند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه در 45 سال پس از پیروزی انقلاب خدمات هلال احمر در عرصه‌های مختلف بی‌ادعا بوده است، تصریح کرد: کسانی که هلال احمر را بسیار بالنده می کنند اعضای داوطلبان، نجاتگران و جوانان هستند که از طرفی به آسیب دیدگان خدمات می‌دهند و از طرفی دیگر تربیت، عاطفه و بعد انسانی آنها تقویت می‌شود.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: جوانان امروزه با هجمه‌های مختلفی مواجه هستند و 218 هزار نفر در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند که باید 800 سال این انقلاب را زنده نگهداریم. نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر اهمیت اصل تبیین تاکید کرد و افزود: باید خدمات انقلاب اسلامی به آحاد مختلف جامعه تبیین و مقایسه‌ای اعلام شود.

 امام جمعه زنجان یادآوری کرد: قبل از انقلاب فقط هفت روستا برق داشت و جاده‌ها عاری از راه‌های آسفالته بودند که باید چهل سالگی انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های دنیا با این قدمت مقایسه شود چرا که موانعی که در راه پیشرفت پس از انقلاب ایران داشتیم سایر انقلاب ها نداشتند.
آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: مشارکت ایرانی‌ها و زنجانی‌ها در انتخابات چشمگیر بود و هلال احمری‌ها فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری راعملیاتی می‌کنند و در میدان ارائه خدمات در تلاش هستند. 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید