امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


دیدار با مسئولان رسانه‌های استان زنجان


 

آیت الله خاتمی :

توجه به فرهنگ عمومی جامعه از رسالت های اساسی خبرنگاران است . 

آیت‌الله خاتمی روز جمعه در دیدار با مسئولان رسانه‌های استان زنجان با بیان اینکه خبرنگاری حرفه و شغل نیست، بلکه یک  رسالت است، اظهار داشت: اگر این موضوع را بپذیریم ارزش کار خبرنگاری مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در بسیاری از امور احساس مسئولیت می‌کنند، ادامه داد: احساس تعهد و مسئولیت باعث می‌شود که در بسیاری از مواقع خبرنگار از جان خود نیز بگذرد تا به تعهد خود عمل کند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاران در زمینه فرهنگ جامعه تصریح کرد: باید فرهنگ جامعه بیش از پیش مورد توجه رسانه‌ها باشد و در این زمینه وارد عمل شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه رسانه‌ها وقتی مسئولیت قبول کردند باید با جان و دل آن را بپذیرند، افزود: یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها بالا بردن آگاهی‌های مردم است.

وی با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ اقتصادی استان ضعیفی است، ادامه داد: راه حل کمک به وضعیت اقتصادی استان تنها انتقاد نیست، بلکه باید راه حل‌ها نیز از سوی رسانه‌ها ارائه شود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با بیان اینکه برخی نشریات فقط به فکر پر کردن صفحات خود هستند، گفت: استان زنجان رجال بزرگی در عرصه‌های مختلف داشته است که باید به خوبی به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی فعلی استان زنجان به جد در راستای توسعه استان در تلاش است، گفت: به شخصه برای تیم اقتصادی استان زنجان آرزوی موفقیت دارم.

این مسئول با بیان اینکه برای اجرای عدالت در جامعه اول باید تولید ثروت کنیم، افزود: باید از هر گونه سرمایه‌گذاری در استان حمایت و با ایجاد زمینه‌ها لازم زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه اهالی رسانه استان افراد جنجالی نیستند، افزود: نگاه خوبی در مطبوعات و رسانه‌های استان وجود دارد که یک ارزش است.

 

 

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید