امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


دیدار با معاون و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان

آيت الله خاتمي :
مدیران عرصه ورزش مجتهدان ورزشی هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله علی خاتمی ظهر دوشنبه در دیدار معاون و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در کشور استعدادهای فراوانی در حوزه ورزش وجود دارد که هنوز مغفول مانده و شناسایی نشده است افزود: در حوزه ورزش به صورت ریشه‌ای عمل کنیم و در این راستا طرح استعدادیابی را از رده‌های سنی پایه جدی بگیریم.
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه ورزش به عنوان یک اصل مهم باید در برنامه ریزی ها لحاظ شود ادامه داد: نمود عینی این موفقیت‌ها را می‌توان در نتایجی که تیم‌ملی والیبال ایران کسب می‌کند مشاهد کرد.
آيت الله خاتمي با اشاره به اینکه خوشبختانه ورزش ایران اسلامی در چند سال اخیر عملکرد خوبی داشته است افزود: حضور موفقیت آمیز تیم های ورزشی ایران در  میادین جهانی باعث شده  و کسب عناوین قهرمانی موجب به اهتزار درآمندن پرچم کشورمان در عرصه های جهانی شده است.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش  زورخانه ای باید به عنوان یک اولویت اساسی در برنامه ریزی ها لحاظ شود، توسعه این ورزش را به عنوان یک ورزش بومی و ریشه ای مورد تاکید  قرار داد و گفت: ورزش زورخانه‌ای ریشه در خون مردم دارد به همین خاطر باید بیش از پیش مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.

 

  • img_1713
  • img_1714
  • img_1715

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید