امروز شنبه, 11 فروردين 1403 - Sat 03 30 2024

منو


درجمع فرهنگیان ناحیه دو زنجان

 

 

 

آيت الله خاتمي امام جمعه زنجان :

گرانبهاترین سرمایه هر جامعه ای انسان های آن هستند که امانتدار تاریخ و نسل می باشند.

آیت الله علی خاتمی درجمع فرهنگیان ناحیه دو زنجان افزود: با توجه به حساسیت هایی که آموزش و پرورش بر مسایل آموزشی داشته از پرورش غافل شده است.

وی یادآوری شد: همه انرژی این دستگاه صرف ارتقا کیفیت آموزشی شده که این مهم مطلوب است اما باید پرورش دانش آموزان نیز در کنار آن ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دستگاه تعلیم و تربیت، دولت و خانواده ها در راستای آموزش و پرورش فرزندان سرمایه گذاری می کنند اما هیچ یک از این گروه ها از خروجی آن راضی نیستند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: اشکالات باید در این خصوص مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای مناسب برای رفع آن ارایه شود.

وی با بیان اینکه با پیشرفتهای علمی دنیا فاصله زیادی داریم خاطرنشان کرد: باید تلاش شود و با برنامه ریزی صحیح راه های میانبری برای رسیدن به قافله علم و پیشرفت پیدا شود.

آیت الله خاتمی معلمان را امانتداران جامعه بیان کرد و افزود: گرانبهاترین سرمایه هر جامعه ای انسان های آن هستند که امانتدار تاریخ و نسل می باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: معلمان سخت کوش جامعه نباید بر اساس حقوق دریافتی در راستای تعلیم و تربیت در تلاش باشند و باید آنچه که از نظر شرعی، قانونی و اخلاقی تعهد کرده اند را با بکارگیری تمام توان در راه پرورش و دینداری دانش آموزان صرف کنند.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید