امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


دین اسلام برای تمام عرصه‌های زندگی بشر دستورالعمل دارد.

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 440

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: پویایی دین اسلام و دخالت دادن زمان و مکان متناسب با مقتضیات زمان، نیازهای جامعه را تامین می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت اله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروزدوشنبه (۲۶ آبان) در نشست تخصصی محیط زیست استان زنجان با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور اظهار کرد: در دین اسلام در خصوص آب، خاک، هوا و پدیده‌های طبیعی سخن به میان آمده است که همه آن‌ها در حال حاضر کاربردی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه تاکید اسلام در ۱۴۰۰ سال گذشته برای دنیای مدرن امروز کاربردی است، ادامه داد: در دین اسلام نکاتی برای رفتارهای اجتماعی و اخلاقی انسان ارائه شده است که لازم است به آن‌ها توجه بیشتری شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به دغدغه‌های امروز انسان در خصوص مشکلات محیط زیست، ادامه داد: با مراجعه به دین اسلام و پیروی از مباحثی که مورد تاکید است بسیاری از مشکلات انسان مرتفع می‌شود.

آیت اله خاتمی با یادآوری اینکه دین اسلام برای تمام عرصه‌های زندگی دستورالعمل دارد، افزود: پویایی دین اسلام و دخالت دادن زمان و مکان متناسب با مقتضیات زمان، نیازهای جامعه را تامین می‌کند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید