امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


طوفان‌الاقصی ماحصل استقامت مردم فلسطین بود‎

حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به از سرگیری حملات ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی به غزه، گفت: آنچه که امروز همه جهانیان شاهد آن هستند، این است که مردم مظلوم فلسطین با دستان خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه مردم فلسطین از این جنگ نابرابر سربلند، عزت‌مند و سرافراز بیرون خواهند آمد، افزود: بی‌تردید نتیجه ایستادگی و مقاومت در هر عرصه‌ای منتج به سربلندی، عزت‌مندی و سرافرازی خواهد شد، همان‌طور که ملت ایران در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع جانانه و مقدسی انجام دادند و امروز سربلند واقعی هستند.

خطیب نمازجمعه زنجان با یادآوری اینکه ایستادگی و مقاومت ۷۵ ساله مردم مظلوم فلسطین در برابر دشمن تا دندان مسلح صهیونیستی منجر به عزت‌مندی و سرافرازی آن‌ها خواهد شد، اظهار کرد: یکی از برکات ایستادگی و مقاومت چندین ساله فلسطینیان، شکل‌گیری عملیات طوفان‌الاقصی بود که منجر به سنگین‌ترین شکست و آبروریزی برای اسرائیل شد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه عملیات طوفان‌الاقصی در حالی محقق شد که اسرائیل ادعا می‌کرد با امکانات تسلیحاتی که در اختیار دارد، حتی کوچک‌ترین حرکت را در ابعاد یک مگس رصد می‌کند، تصریح کرد: همه دنیا به عینه دیدند که عملیات طوفان‌الاقصی ابهت پوشالی رژیم کودک‌کش اسرائیل را فروریخت و آبروی این رژیم را در بُعد امنیتی و نظامی برد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه اگر رژیم صهیونیستی امروز به شکست خود اعتراف نکند، مجبور است چند ماه دیگر با همراهی حامیان خود به این شکست بدتر از آنچه که تصورش را می‌کند، معترف شود، ادامه داد: رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه نمی‌تواند ابعاد گسترده جنایاتی را که امروز در غزه انجام می‌دهد را از چشم جهانیان بپوشاند و دیر یا زود مجبور است به جنایات خود اعتراف کند.

امام جمعه زنجان در ادامه به مناسبت‌های پیش رو در هفته آینده اشاره کرد و با یادآوری اینکه ۱۹ آذرماه روز تشکیل شورای عالی فرهنگی نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حفظ فرهنگ است و حفظ این فرهنگ منجر به این خواهد شد تا بتوانیم در برابر تهاجمات فرهنگی مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با گرامی‌داشت ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو، اظهار کرد: این روز در انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به معنای واقعی کلمه روز استکبارستیزی است، از این رو باید توجه ویژه‌ای به قشر دانشجو که قرار است در آینده به عنوان مردان و زنان اهل سیاست، فرهنگ، اقتصاد و … آینده این کشور را رقم بزنند، داشته باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید