امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


فرهنگ و تفکر بسیجی ، تفکر آزادی‌خواهی و استکبارستیزی است

امام جمعه زنجان: بسیج بعد از گذشته بیش از چهار دهه از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و امروز به جرأت می‌توان گفت که فرهنگ و تفکر بسیجی به یک فرهنگ و تفکر جهانی تبدیل شده است، فرهنگ و تفکر بسیجی ، تفکر آزادی‌خواهی و استکبارستیزی است و زمانی که امام راحل اظهار کردند که قصد صدور انقلاب اسلام را به همه دنیا دارند، این صدور به معنای صدور تفکر آزادی‌خواهی و استکبارستیزی بود که امروز به عینه می‌بینیم.

حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان  ضمن تبریک به مناسبت هفته مقدس بسیج اظهار داشت: بسیج نور چشم ملت است و مدافع دستاوردهای انقلاب است. بسیجیان سلحشور کشورمان گوش به فرمان ولایت، آماده دفاع از کیان انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: معمار کبیر انقلااب اسلامی با نگاه الهی و معنوی خود و برای پاسداری انقلاب، این اندیشه و نگرش جهانی یعنی فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد.

امام جمعه زنجان، افزود: 20 میلیون بسیجی برای دفاع از استوانه ها انقلاب شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز فکر بسیجی در کشورهایی نظیر عراق، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشورها شکل گرفته است، گفت: آن روزی که امام راحل فرمودند که می‌خواهیم انقلابمان را به همه دنیا صادر کنیم عده‌ای فکر می‌کردند بحث ارسال نیروی انسانی مطرح است در حالی که صدور آزادی خواهی و آزاد زندگی کردن بود.

حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان تصمیم تشکل بسیج مستضعفین از سوی امام راحل فتح‌الفتوح بود، اضافه کرد: هر چه زمان می‌گذرد بر اهمیت، ضرورت و لزوم این نوع تفکر آزادی خواهی نمایان‌تر می‌شود.

امام جمعه زنجان افزود: رهبری، بسیجیان را مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا، اسلام ،عشق به شهادت و مردمی بودن ذکر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه طبق فرامین رهبری بسیج باید بیش از گذشته فراگیرتر شود، گفت: تمام مردمی که روح ایمان، آزادی‌خواهی، مبارزه با ظلم و ظلم ستیزی دارند بسیجی هستند، چون داوطلبانه و مردمی عمل می‌کنند و پایبندی به اصول و مبانی دینی هستند.

حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان همچنین به هفتم آذر روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: این نیروهای افتخار آفرین در دوران دفاع مقدس به ویژه یادآوری این نکته است که در مقابل دشمن با همه قدرت و توان ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه نیرو ی دریایی ارتش و سپاه با اقتدار تمام به آب‌های سرزمینی کشورمان مسلط هستنند، اضافه کرد: رهبری در روزهای اخیر از عرصه‌های نوین موشکی و نوآوری‌ها ی سپاه پاسداران بازدید کردند که حاوی پیام برای دشمنان بود. رهبری فرمودند نباید بر وضع موجود اکتفا کرد و باید بیش از گذشته تقویت کرد.

حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان همچنین به دیدار اخیر ورزشکاران با رهبری اشاره و ابراز کرد: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای هم در استان باید بیش از گذشته توسعه یابد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید