امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


آمریکا منشأ همه جنگ ها و کودک‌کشی ها است

حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان  ، با بیان اینکه شاید در ظاهر اتفاقات و حوادثی که امروز در منطقه شاهد وقوع آن هستیم، توسط رژیم غاصب اسرائیل صورت گرفته است اما سرمنشأ همه این اتفاقات آمریکا است، افزود: بی‌تردید هر گوشه این جهان اگر آتش اختلاف و جنگ است، پای آمریکا در میان است.
امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه آمریکا سرمنشأ کودک‌کشی در جهان بوده و این موضوع را بارها به اثبات رسانده و امروز نیز شاهد روی دادن این جنایات در منطقه هستیم، اظهار کرد: اگر امروز مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه در برابر دشمن تا دندان مسلح و جنایتکار ایستادگی کرده‌اند، بدون شک این ایستادگی از بینش توحیدی این ملت نشأت گرفته است.
حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه ملت شهیدپرور ایران اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس ثابت کردند که با برخورداری از بینش توحیدی می‌توان در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی و شکست را علی‌رغم برخورداری دشمنان از انواع سلاح به آنان تحمیل کرد، ادامه داد: امروز مردم فلسطین با سلاح توحید در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش ایستادگی کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه اگر ادعا می‌کنیم هر کجا که آتش جنگ و اختلاف و بدتر از همه کودک‌کشی وجود دارد، پای آمریکا در میان است، هر گزافی نگفته‌ایم، تصریح کرد: امروز آمریکا تقریباً در همه کشورها دارای پایگاه نظامی بوده و تاریخ نیز گواهی می‌دهد که آتش بسیاری از جنگ‌ها توسط آمریکا برافروخته شده و به نوعی در همه این جنگ‌افروزی‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم دست داشته است.
حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، عنوان کرد: مراقبت از بیماران و روحیه دادن و احساس همدردی با آنان از ویژگی‌های بارز این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعا است.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین ضمن گرامی‌داشت سالروز تاسیس بسیج، خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی گواه این ادعا است که بسیج در طول چهار دهه گذشته همواره در قالب گروه‌های مردمی و محرومیت‌زدایی تلاش کرده است تا به هم‌نوعان خود کمک کند و این کمک تا به امروز تداوم داشته و این مسیر ادامه خواهد داشت.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید