امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


برای تحقق شعار سال باید اقدام و عمل کرد

 

آیت الله خاتمی  (۵ فروردین‌ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به سیر اقتصادی شعارهای پیش‌بینی‌ شده توسط رهبر انقلاب در سال‌های اخیر، اظهار کرد: نامگذاری سال‌ها از سال ۱۳۹۰ تاکنون از سوی رهبر معظم انقلاب بر مسائل اقتصادی متمرکز بوده و امسال نیز محور شعار سال، اقتصادی است.

این مسئول با اشاره بر لزوم تحقق شعار سال برای حرکت در مسیر توسعه، ادامه داد: نوشتن شعار سال در سربرگ‌های اداری کفایت نمی‌کند؛ هدف رهبر معظم انقلاب از نام‌گذاری برای سال‌ها این است که در آن جهت اقدام و عمل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تولیدات دانش‌بنیان، افزود: مونتاژ کردن، صنعت دانش‌بنیان نیست بلکه تولید دانش‌بنیان یعنی اینکه مبنای تولید علم و دانش داخلی و متکی به آن باشد.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به وجود سرمایه عظیم علمی و انسانی در کشور، تصریح کرد: تولید دانش‌بنیان، یعنی اینکه از این سرمایه‌ها به درستی استفاده کنیم و این در حالی است که دشمن در تلاش است چنین القا کند که نظام اسلامی ناکارآمد بوده ولی ما نشان دادیم که می‌توانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در برخی حوزه‌ها، یادآور شد: ایران، کشوری با پیشرفت و موفقیت‌های بسیاری در حوزه پزشکی و تجهیزات نظامی است. اگر تولید ما قوی باشد، اطراف کشور یک بازار ۶۰۰ میلیون نفری برای فروش وجود دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ماه رجب و پیش‌رو بودن ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بهترین زمان برای پرورش روح و تقرب به خدا است. باید از فرصت عمر و دنیا برای آمادگی برای کمال و انسانیت استفاده و آن را بیهوده هدر ندهیم.

هشدار: هیچ تصویری در پوشه وجود ندارد!

ایراد: پوشه مشخص شده - http://adinezn.ir/fa/images/phocagallery/didarha/1401/1

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید