امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


نعمت بزرگ امنیت را مدیون سربازان گمنام هستیم

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه امنیت بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند به ایران اسلامی عطا کرده و بخش اعظمی از این امنیت را مدیون سربازان گمنام هستیم، اظهار کرد: بدون شک در تامین این امنیت، نیروهای فداکار زیادی دخیل هستند که در این بین نقش پررنگ سربازان گمنام بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر اینکه نباید فراموش کنیم که هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست و ما امروز این نعمت بزرگ را مدیون سربازان گمنام و کسانی که برای حفظ آرامش و امنیت در کشور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، هستیم، یادآور شد: هیچ افتخاری برای سربازان گمنام بالاتر از این نیست که به همین نام مزین شده‌اند.

امام جمعه زنجان در ادامه ضمن تبریک به مناسبت عید نیمه شعبان، به اهمیت این عید بزرگ مسلمانان اشاره کرد و گفت: امروز باید همه ما در راستای رشد اخلاق و معنویت در جامعه گام برداریم و برای تحقق این امر، هر کس باید در هر جایگاهی که حضور دارد، وظیفه و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

آیت‌الله خاتمی همچنین به مناسبت‌های اسفندماه اشاره و با یادآوری اینکه این ماه به نام شهدا مزین شده است، ادامه داد: در این ماه و طی دوران دفاع‌مقدس، رزمندگان اسلام با جان‌فشانی خود و حضور در عملیات مختلف، از خاک ایران اسلامی دفاع کردند تا امروز شاهد برقرار امنیت به معنای واقعی کلمه در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ با همه فراز و نشیب‌ها به روزهای پایانی نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که این روزها باید نسبت به انجام آن همت گمارد، دست‌گیری از نیازمندان است تا بتوانیم عیدی به معنای واقعی داشته باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید