امروز جمعه, 14 ارديبهشت 1403 - Fri 05 03 2024

منو


قدم‌های خوبی در ساخت خانه‌های محرومین در استان زنجان برداشته شده است

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 68

آیت‌الله علی خاتمی امروز در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اقدامات خوبی در استان زنجان انجام و کمیته امداد نیز قدم‌های خوب و بلندی برداشت.

وی با بیان اینکه پرسنل کمیته امداد امام خمینی(ره) خود را خادم محرومین می‌دانند، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در مساجد، اقدام ابتکاری بود که کمک‌های زیادی در این مراکز برای نیازمندان جمع‌آوری شد.

آیت‌الله خاتمی افزود: در اکثر مساجد شهری و بسیاری از مساجد روستایی، ائمه جماعات، هیات‌امنا و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج، نیازمندان را شناسایی کرده و خودشان ماهانه کمک‌ها را جمع‌آوری و توزیع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: اقدامات و قدم‌های بسیار خوب و خیری در استان زنجان در خصوص محرومین برداشته شده که ساخت مسکن محرومین از جمله آن‌هاست.

وی با بیان اینکه در ابتدا ۲ هزار واحد مسکن محرومین در استان زنجان ساخته شد، اظهار داشت: با مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مرحله دوم نیز ۲۵۰۰ واحد مسکن محرومین در این استان ساخته شد.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: یک اقدام دیگر، ارتقای توانایی و اشتغالزایی برای جامعه هدف کمیته امداد بود و افرادی که کمک‌هایی از کمیته امداد دریافت می‌کردند اکنون صاحب شغل و درآمد شده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید