امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


باید طوری خدمت کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 51

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به برنامه خود درباره حاکم شدن شرایط در شهر اظهار کرد: مسائل اجرایی و مدیریتی کلان مربوط به استاندار است و خطوط سیاسی و موردی نیز از طریق مراجع و وزارت‌خانه‌ها ابلاغ می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: من امام جمعه را لیدر هیچ حزبی نمی‌دانم و در نخستین روز که به نماز جمعه آمدم هم همین را گفتم، در این مدت کاری هم همین شیوه را در پیش گرفته‌ام.
وی درباره انتصابات نیز گفت: اگر کسی از مجرای قانونی وارد استان شود، وظیفه داریم که از وی حمایت کنیم و تاکنون غیر از این هم نبوده است، اما در هر صورت حتی مومنین نیز نیاز به تذکر دارند.
آیت‌الله خاتمی تخریب مدیر قبلی توسط مدیر جدید را زشت و مذموم خواند و گفت: خوشبختانه در برخی از جلسات معارفه شاهد این هستیم که مدیر جدید طوری از مدیر قبلی تعریف می‌کند که خود شخص قبل شرمنده از این رفتار برادرانه می‌شود.
امام جمعه زنجان افزود: همه تلاش من در این مدتی که در استان بودم، حفظ ارامش استان بوده است، چون معتقدم موفقیت و توسعه و اخلاق در آرامش امکان پذیر است.
آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری بیشتر ادارات تأکید کرد و گفت: ادارات باید همدیگر را بپوشانند و تعبیر رهبری این بوده است که اعضای دولت مانند دانه‌های تسبیح مکمل هم باشند.
وی افزود: مدیر نوکر و خادم مردم است، مدیریت ادا و اطوار نمی‌خواهد، کسی هم که به دنبال این چیزهاست، بی‌خود می‌کند که در این جایگاه نشسته است.
آیت‌الله خاتمی در ادامه با گلایه از انعکاس خبر یکی از جلسات گفت: من از رسانه‌های استانی نجابت دیدم چیزی که در جای دیگر نبوده است، اما یک جا رفتم و وقتی جلسه را برای اقامه نماز ترک کردم، نوشته شد که قهر کردم، نه این چنین نیست و من هیچ وقت دنبال قهر با هیچ کسی نبوده‌ام.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه من از ابتدا دنبال تذکرات اداری نبودم و تصمیمی راجع به این هم ندارم، اضافه کرد: به استاندار یک توصیه دارم و آن اینکه ملاک ارزیابی وی از مدیران گرفتن بودجه و هزینه‌کرد آن نباشد، بلکه مدیر باید از وزارت‌خانه پیگیر امور باشد.
وی درباره اضافی بودن ساختمان ادارات نیز تذکر داد و گفت: هر چه زودتر باید نسبت به تعیین تکلیف این ساختمان ها اقدام شود.
آیت‌الله خاتمی با تأکید بر خدمت درست و صادقانه بیان کرد: باید طوری مدیریت و خدمت کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید