امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


همايش نماز با شعار «نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 46

نماینده ولی فقیه در استان در همايش نماز با شعار «نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی  اظهار داشت :در ارتباط با اقامه نماز در جامعه۲ مسئله و مشکل داریم، یکی از آن ها جدی نگرفتن اقامه نماز اول وقت و دیگری کم رونق بودن نمازهای جماعت است.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد :پیامبر اکرم (ص) فرمودند سَلِّمُوا عَلَي الْيَهُود وَ النَّصاري، وَ لا تُسَلِّمُوا عَلَي الْيَهُودِ اُمَّتي، قيلَ يا رَسُولَ اللّه ِ مَنْ يَهُودُ اُمَّتِكَ؟ قالَ صلى الله عليه و آله وسلم : اَلَّذينَ يَسْمَعُونَ اَلأذانَ وَ الاْءقامَةَ وَ لَمْ يَحْضُرِ الْجَماعَةَ به يهود و نصاري سلام كنيد، ولي بر يهود امت من سلام نكنيد، عرض كردند: يا رسول اللّه يهود امت شما كيست؟ فرمود: كسي كه صداي اذان و اقامه را ميشنود، ولي در نماز جماعت حضور پيدا نمي كند.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه یکی از برکات ارتقاء معنویت در رزمندگان اسلام برگزاري نمازهای جماعت بود، عنوان کرد :رزمندگان در هر مکان و شرایطی در نماز جماعت حضور داشتند. 
امام جمعه زنجان  در ادامه خاطرنشان کرد :یکی از زمينه هاي تقويت معنویت در رزمندگان اسلام حضور در نماز های جماعت بود. 
این مسئول با اشاره به اینکه جذب نوجوانان و جوانان برای حضور و شرکت در نمازهای جماعت اهمیت ویژه ای دارد،اظهار داشت :با دستور این عمل امکان پذیر نیست و باید از روش‌های مختلف و جدید استفاده کرد. 
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد :نماز بهترین راه برای جذب نوجوانان به سمت معنويت است که باید برای آن برنامه ریزی  و نوجوانان را به اين مهم ترغیب کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید