امروز جمعه, 14 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو


استان زنجان با نقطه مطلوب در زمینه توسعه فاصله دارد

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 46

آیت الله علی خاتمی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، وفاق و همدلی در بین مدیران استان زنجان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: در گذشته کارهای خوبی برای توسعه استان انجام شد و روند موجود باید شتاب بگیرید تا عقب ماندگی‌های گذشته جبران شود.

وی افزود: با وجود همه فعالیت‌های صورت گرفته در گذشته، زنجان با نقطه مطلوب در زمینه رشد و توسعه فاصله دارد که این فرایند باید اصلاح و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

خاتمی با بیان اینکه خدمت به مردم بسیار با ارزش است، اظهار کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید به آنها صادقانه خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، گفت: باید با شناخت وارد میدان شد و مسئولیتها را شناخت.

خاتمی با تاکید بر اینکه در انتصاب مدیران هیچ گونه دخالتی نداشته‌ام و برای موفقیت نظام همیشه از مدیران کارآمد و متخصص حمایت می‌کنم، تاکید کرد: انتخاب دکتر محسن افشارچی به عنوان استاندار زنجان بسیار عالی است چرا که فرزند و زاده این خاک بوده و می‌تواند برای استان مایه خیر و برکت باشد.

وی با بیان اینکه شانیت ما خدمت به مردم است، ابراز داشت: بالاترین افتخار ما خدمتگزاری به مردم است و باید استاندار جدید برای توسعه همه جانبه استان از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و گفت: رزمندگان این استان پس از پایان دفاع مقدس در منطقه شمال‌غرب حضور داشتند و مسؤلیت میدان امتحان برای همگان است و باید برای درست انجام دادن آن تلاش کنیم.

خاتمی با بیان اینکه دلدادگی مردم زنجان به اهل بیت (ع) و حضورشان در صحنه چشمگیر است، تصریح کرد: باید کنگره ۳۵۳۵ شهید استان به خوبی برگزار شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید