امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


عمل به قرآن، فتنه‌ها را کنار می‌زند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در مسیر زندگی تونل‌های تاریک و فتنه‌انگیز زیادی وجود دارد که با فهم و عمل به قرآن می‌توان آنها را شناخت و کنار زد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان روز جمعه در اجتماع بزرگ فعالان قرآنی، افزود: دیار زنجان با نام قرآن و اهل‌ بیت (ع) شهره شده و این استان پایتخت شور و شعور حسینی و جوانان قرآنی است.
وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر قرآن که ستون خیمه دین است، مورد توهین و جسارت قرار گرفت، اضافه کرد: با وجود همه دشواری‌های اقتصادی و معیشتی، عده‌ای شعارهایی علیه قرآن، ولایت و امامت سر دادند و به مسجد، مدرسه و حوزه علمیه جسارت کردند که مسئوولان تدابیری در برخورد با این قضیه دارند.
امام جمعه زنجان تاکید کرد: در این میان دغدغه برخی این است که برخورد محکم‌تری با این افراد انجام شود ولی معتقدیم اگر سیاست کلی برخورد با این قضیه وحدت رویه داشته باشد بهتر نتیجه می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه برگزاری یک جمع قرآنی حداقل چیزی است که برای مقابله با توهین کنندگان به قرآن پیشنهاد شده است، ادامه داد: قرائت قرآن در مقابل آنهایی است که فکر می‌کردند با جسارت به قرآن می‌توانند روحیه دینی را تضعیف کنند.
وی افزود: این افراد باید بدانند، خداوند برای صیانت از قرآن وعده داده و اهل‌بیت عصمت و طهارت نیز همه وجود خود را برای پاسداری از قرآن، تبیین و تفسیر آن و تشویق مردم به درک و عمل به آن صرف کرده اند.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: با فهم و عمل به قرآن می‌توان ظلمات را کنار زد چون قشنگ‌ترین و شیرین‌ترین سخن ها قرآن است.
وی افزود: نشاط و بهار دل‌ها در تدبر و فهمیدن عمیق قرآن است و شفای همه علت‌ها، دردها و رنج‌ها با تابش نور قرآن خواهد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید