امروز پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 - Thu 05 02 2024

منو


حضور مردم در صحنه‌ خنثی کننده فتنه‌ها است

آیت‌الله علی خاتمی در رزمایش جهادگران فاطمی 2 که همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار شد با تبریک هفته مقدس بسیج اظهار داشت: بسیج یکی از یادگاران امام (ره) است و هرچه زمان می‌گذرد آثار و برکات این نهاد مقدس در پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب آشکار می‌شود و جهادگران عاشقانه و بی‌منت به آحاد مردم مخصوصاً اقشار محروم  خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی گفت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی به دست خود مردم است و طبق فرمایشات حضرت امام(ره) بیشتر مردم ایران بسیجی هستند و کسانی که دل در گرو انقلاب دارد و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهد و نسبت به دشمنان انقلاب حساسیت دارند ما آن را بسیجی می‌دانیم.

وی با بیان اینکه طبق فرموده امام (ره) صاحب انقلاب و ولی نعمت ما مردم هستند و وظیفه ما خدمت به آن‌ها است گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، شأنیت ما خدمت به مردم است.

 آیت الله خاتمی با بیان اینکه فتنه اخیر پیچیده‌ترین فتنه و شبیه جنگ احزاب است ابراز کرد: در مقابل فتنه‌های گوناگون هم نیروهای امنیتی، انتظامی، بسیج در میدان هستند ولی خنثی کننده اصلی فتنه‌ها حضور مردم در صحنه‌ها است.

وی در ادامه گفت: در این فتنه همه فرقه‌ها و گروه‌های معاند که با اسلام، استقلال و سربلندی جمهوری اسلامی مخالف هستند کنار هم جمع شده‌اند، اما دشمنان این را بدانند که وعده پروردگار این است که پیروزی با صابران و کسانی که مقاومت می‌کنند است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه کار بسیج خدمت‌رسانی به مردم و حضور در تمام عرصه‌ها است عنوان کرد: حضور بسیجیان در جهت محرومیت زدایی در سطح استان ستودنی است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید