امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو


اعتماد عمومی و رویکرد جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه پلیس است

 

 

 

 

آیت‌الله علی خاتمی در مراسم جزءخوانی قرآن کریم کارکنان انتظامی استان زنجان با تقدیر از اقدامات پلیس استان در راستای توجه به امور فرهنگی، انس با قرآن را موجب شادابی در انجام بهینه ماموریت ها دانست و اظهار کرد: پلیس طی سالیان اخیر نشان داده توانایی بالایی در تامین نظم و امنیت جامعه داشته و از ماموریت‌های مختلف سربلند بیرون آمده که این مهم در سایه تلاش مجاهدانه و متعهدانه فرماندهان، مدیران و کارکنان این نیروی خدوم به دست آمده است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان توجه به خانواده‌ها را بسیار مهم دانست و افزود : شرکت کارکنان پلیس در مراسم محفل انس با قرآن کریم هم از لحاظ کمی و هم کیفی بی‌نظیر است و این امر قابل تقدیر است.
 امام جمعه زنجان با بیان اینکه استقرار امنیت، ماموریت انتظامی است، افزود: اعتماد عمومی و رویکرد جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه پلیس است که امروز آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.
آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه ظرفیت ماه مبارک رمضان ظرفیت بسیار بالایی است و به تعبیر پیامبر گرامی اسلام (ص) شهر الله است، افزود: هیچ عملی به اندازه روزه ضریب اخلاص انسان را افزایش نمی‌دهد.
وی با شمارش برخی از فضیلت‌ها و برکات ماه ضیافت الهی افزود: یکی از این برکات عظیم در ماه مبارک رمضان انس گرفتن بیش از پیش انسان به کلام الهی و تقرب جستن به قرآن است که نور هدایت الهی را در این ماه بیش از سایر ماه‌ها بر قلب ما می‌تابد.
نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم بیان داشت: یکی از فاکتورهای خودسازی انسان روزه است.
 امام جمعه زنجان توجه به سربازان را بسیار مهم دانست و گفت: کارهای خوبی در مجموعه انتظامی استان در امر فرهنگ سازی، توجه به خانواده‌ها و مهارت افزایی سربازان صورت گرفته است که قابل تقدیر است چون سربازان آینده سازان این کشور هستند.

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید