امروز شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


طعم شیرین نظم وامنیت ، ثمره ی تلاش پلیس خدوم است

آیت الله علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و دیگر مسئولان انتظامی، با بیان اینکه امنیت مطلوب امروز از یک سو ناشی از تلاش مضاعف کارکنان انتظامی و از سوی دیگر نشان تعامل، همکاری و مشارکت بالای مردم در برقراری نظم و امنیت می‌باشد، گفت: ما از نزدیک شاهد رشادت‌ها، مجاهدت و ایثار کارکنان انتظامی استان هستیم.
امام جمعه زنجان اظهار داشت: خوشبختانه با معنویت و رفتار هوشمندانه به مردم خدمت می‌کنند و از زحمات و اقدامات پلیس که شبانه روز و مخلصانه، در مناسبت‌های مختلف از جمله در ماموریت‌های ماه محرم، انتخابات، چهارشنبه آخر سال و نوروز و… خوب درخشیده تشکر می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: این مجموعه خدوم توانسته است با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی خود رضایت مندی و اعتماد مردمی را جلب کند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه کارکنان پلیس ولایی هستند و با معنویت به مردم خدمت می‌کنند، ابراز کرد: پلیس با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار، مردمی و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه به خوبی ایفای نقش می‌کند.
وی افزود: کارکنان انتظامی در همه مواقع و در هر زمانی که لازم بوده است با نهایت سعی و تلاش، ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام داده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در بحث ایجاد امنیت، پلیس این استان به عنوان یک مجموعه با ایمان، متدین و دلسوز، وظیفه اصلی خود، که همان ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است را به خوبی ایفا کرده است.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: و می‌توان در جامعه کنونی برابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "پلیس را به مثابه مجاهد واقعی فی سبیل الله" معرفی کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید