امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


خدمت به اقشار محروم لذت بخش و عبادت است.

آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با سرپرست بهزیستی و جمعی از مسئولان این اداره کل به خدمات بهزیستی، گفت: ایجاد و گسترش فضای سبز، کاشت درختان مثمر، آبیاری و برداشت محصول با کمک خود سالمندان در مراکز نگهداری می‌تواند بهبود روان و سلامت جسمی آنها را به دنبال داشته باشد.
امام جمعه زنجان اظهار کرد: کارکنان بهزیستی فارغ از هر موقعیت شغلی مددکار بوده و شان مددکاری برای آنها محفوظ است و افتخار می‌کنیم که خدمات دهی به اقشار آسیب پذیر جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در راستای خدمت به جامعه هدف افتخار می‌کنیم که در بهزیستی مددکار هستیم و چرخه خدمات بهزیستی قبل از تولد اعم از مشاوره ژنتیک تا بعد از آن به آحاد جامعه، اعم از افراد دارای سوء مصرف مواد، زنان سرپرست خانوار، ایتام، افراد دارای معلولیت و غیره ادامه دارد.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه بهزیستی آخرین پناهگاه مددجویان است، ابراز داشت: کارکنان این دستگاه طبق فرمایش رهبری باید تلاش کنند تا مددجویی فراموش نشود.
ایشان افزود: خدمت به اقشار محروم که توانایی دفاع از حقوق خود را ندارند لذت بخش و عبادت است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: آثار خدمات برای نیازمندان واقعی است و خدمت به نیازمندترین قشر مردم مایه توفیق و خشنودی خداوند است.
آیت الله خاتمی گفت: انتخاب مدیر از داخل مجموعه بهزیستی موجب بهبود خدمات رسانی است و خدمات در بهزیستی برای هرکسی فراهم شود مایه خرسندی و توفیق بزرگی است.
ایشان یاد آور شد: حرکت جامعه به سمت سالمندی بوده و این نیازمند ارائه خدمت با کیفیت است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید