امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


جهاد تبیین نیاز حال حاضر انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله  خاتمی امام جمعه زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان ضمن اشاره به نقش مسؤولان در جامعه اظهار کرد: همه مسؤولان مانند دانه‌های تسبیح هستند که یکی در اوایل قرار دارد و دیگری در اواخر آن، پس فرقی نمی‌کند باید خودمان را سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان فرصت مسؤولیت را کوتاه خواند و گفت: باید از این فرصت محدود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید از فرصت‌هایی که خدا داده است، حداکثر استفاده را کرده و به مردم خدمت کنیم، افزود: مسؤولیت در نظام فرصتی که نصیب ما شده است پس باید قدردان
آیت‌الله خاتمی با اشاره به سیاه‌نمایی برخی از مسؤولان درباره اقدامات انجام شده در گذشته تصریح کرد: یکی از زمینه‌هایی که موجب این نوع نگرش‌ها می‌شود، خود محوری است و متاسفانه برخی‌ها خودشان را عقل کل می‌دانند و غیر از خود را ناقص، یا خودشان را حق مطلق و غیر خود را در تقابل می‌بینند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه اگر فردی که کارهای خیر انجام داده دیگران را نبیند، طولی نمی‌کشد که در مورد خود او هم قضاوت می‌کنند، گفت: یکی از ضعف‌های ما این است که وقتی در جایی نقص می‌بینیم دنبال مقصر می‌گردیم و تصور می‌کنیم با پیدا شدن آن مشکلات حل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه باید خودمان را سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم، افزود: جناح‌بندی، یکی از آفت‌های بزرگی است که جامعه امروز را تهدید می‌کند که برخی هم با نگرش و رفتارهای خود به این مسئله دامن می‌زنند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه ضمن تبریک دهه فجر گفت: رهبری چند ماه گذشته در مورد جهاد تبیین، به مطالب زیادی اشاره کردند و در این ارتباط دشمن مدتی است در ۲ محور به صورت جدی فعالیت می‌کند.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن در این زمینه اول به تحریف دستاوردهای انقلاب پرداخته و چهره رژیم منحوس پهلوی را بزک می‌کند، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد در واقع رژیم منحوس پهلوی را کارآمد نشان دهد و  شاه را توانمند و خدمتگزار معرفی کند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دومین توطئه دشمن این است که جمهوری اسلامی را غیر ضروری معرفی کند، اضافه کرد: به همین خاطر وظیفه داریم، در دهه فجر کارهای انجام گرفته در کشورمان را تبیین و معرفی کنیم.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به وجود ۹۰۰ روستا در استان زنجان افزود: پیش از انقلاب در استان فقط هفت روستا دارای برق بود، این در حالی است اکنون حتی روستاهای بالای ۶ خانوار نیز از این نعمت بهره‌مند هستند و نزدیک به ۹۰ درصد راه‌های روستایی نیز آسفالت شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید