امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو


استفاده از کالای تولید داخل به اشتغال کشور کمک می‌کند

 

 

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در آیین تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان زنجان، اظهار کرد: سال جاری در بسیاری از خطبه‌ها در رابطه با اقتصاد مقاومتی با مردم صحبت شده است.

ایشان با اشاره به محورهای صحبت‌های خود با مردم در رابطه با اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: در این صحبت‌ها همیشه بر خرید و مصرف کالای داخل کشور و همچنین لزوم مصرف درست تاکید شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه استفاده از کالای خارجی برای کارگر خارجی اشتغال ایجاد می‌کند، گفت: این امر کارگران ایرانی را بیکار و موجب افزایش بیکاری می‌شود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم نیز در مقابل توصیه‌ها برای مصرف کالای داخلی دغدغه‌هایی دارند، افزود: مردم خود بر لزوم استفاده از کالای تولید داخل تاکید و این امر را موجب رونق اقتصادی کشور تلقی می‌کنند، اما در برخی موارد از کیفیت کالای ایرانی در مقابل کالای خارجی رضایت ندارند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: مردم بر عمر و کیفیت کالای خارجی نسبت به تولید داخل کشور دغدغه‌هایی دارند و ما نیز در مقابل این استدلال‌ها جوابی نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم ایجاد اعتماد در مردم برای مصرف کالای ایرانی، ابراز کرد: ما کم و بیش از میزان کمیت و کیفیت تولیدات استان زنجان اطلاع داریم.

 آیت‌الله خاتمی در ادامه با بیان اینکه بالا بردن استاندار برای خود تولید کننده نیز منافع بسیاری دارد، اظهار کرد: این مهم باعث افزایش تولید و همچنین ادامه دار شدن تولید و فروش محصولات خود می‌شود.

ایشان با اشاره به اینکه برخی تولیدکنندگان خود با عمل به وظایف شرعی کیفیت محصولات خود را بالا برده و استانداردهای مربوطه را رعایت می‌کنند، افزود: باید یک عزم ملی در راستای مصرف درست کالا و تولید داخل کشور ایجاد شود.

امام جمعه زنجان بیان کرد: لازمه این مهم نیز ایجاد اعتماد مردم برای مصرف کالای داخلی است که باعث اشتغال کارگران داخلی و کاهش بیکاری می‌شود.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: عدم مصرف کالای تولیدی داخل کشور در واقع برای کارگران خارجی اشتغال ایجاد کرده و برای جوانان داخل کشور بیکاری را افزایش می‌دهد.

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید