امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Sat 04 20 2024

منو


حفظ سلامتی مردم مهم‌ترین هدف استاندارد است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد استان زنجان که به مناسبت هفته استاندارد انجام شد، اظهار کرد: علاج خروج از رکود در جامعه توجه به اقتصاد مقاومتی است.

ایشان با اشاره به اینکه تشویق مردم برای خرید کالای ایرانی یکی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: با این وضعیت باید توجه داشت که در کنار تشویق مردم به خرید کالای ایرانی، تولید کننده نیز باید ملزم به تولید با کیفیت شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اگر این اعتماد بین مصرف کنندگان ایجاد شود، مردم نیز به کالای داخلی روی آورده در نتیجه اقتصاد رونق پیدا می‌کند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: اعتقاد دارم، استاندارد از روز نخست مسائل را جدی نگرفت، چرا که اگر کارخانه‌ای ساخته می‌شود، باید از همان روز اول به آن نظارت شود که جنس با کیفیت تولید کند.

ایشان با اشاره به اینکه ملزم کردن خریدار به خرید تولید ایرانی ملزم به تولید کالای با کیفیت است، اضافه کرد: احساس بر این است که استاندارد خودش را خوب در جامعه مطرح نکرده و خوب تبلیغ نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه کارکنان اداره کل استاندارد باید با دقت و تأمل در این اداره کل کار کنند، گفت: کار در این اداره کل باید با حس دلسوزی و مسؤولیت پذیری انجام شود و صرفا از روی ناچاری و عدم کاریابی در ادارات دیگر نباشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تولید کالای با کیفیت به نفع سرمایه ملی است، افزود: اگر کالای بی‌کیفیت تولید شود، سرمایه هم از جیب تولید کننده و هم خریدار رفته است.

ایشان با بیان اینکه در موضوع استاندارد حفظ سلامت جامعه بسیار مهم است، اظهار کرد: باید به مسائل غذایی در این بخش اهمیت بیشتری داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه انباشت نیرو در ستاد درست نیست و استاندارد باید در همه جا حضور داشته باشد، گفت: هدف استاندارد از نظارت، مچ‌گیری و دعوا با مردم نیست، بلکه حفظ سلامتی است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: به لحاظ اینکه استاندارد با سلامتی مردم سر و کار داشته و از تضییع سرمایه جلوگیری می‌کند، حساس‌ترین اداره است.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید