امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


مکتب حاج قاسم از خود حاج قاسم برای دشمنان ترسناک‌تر است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمنان قسم خورده کشورمان از زائران و مراسم سالگرد حاج قاسم هم واهمه و ترس دارند گفت: مکتب حاج قاسم از خود حاج قاسم برای دشمنان ترسناک‌تر است.
حضرت آیت‌الله  خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه آنچه که در سفر رییس‌جمهور و هیأت همراه به استان زنجان مشهود بود، این بود که اغلب وعده‌های دولت سیزدهم در دور اول سفر محقق شده است، افزود: بر همین اساس پیگیری اولویت‌های سفر دور دوم نیز باید به جد دنبال شود.
نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری اینکه اجرایی شدن بیشتر وعده‌های رئیس‌جمهور در دور اول سفر جای بسی خرسندی بوده و نشان‌دهنده عزم مسوولان برای ارائه خدمات ارزنده به مردم استان است، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مردم استان مربوط به موضوع اشتغال بود که خوشبختانه شاهد تحقق آن در استان و کاهش نرخ بیکاری هستیم.
خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز اقداماتی که در استان برای کاهش نرخ بیکاری انجام شده است، قابل قبول بوده است، ادامه داد: بی‌تردید تلاش مسوولان استان این است که نرخ بیکاری در استان را به کم‌ترین میزان خود برسانند و امیدواریم این تلاش‌ها منجر به این شود که حتی شاهد یک نفر بیکار در استان نباشیم.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه دور دوم سفر رئیس‌جمهور و هیأت همراه به استان زنجان برکات زیادی به دنبال داشت، تصریح کرد: آنچه که امروز می‌توان بعد از انجام دور دوم سفر دولت سیزدهم به استان زنجان به عینه مشاهده کرد، پیگیری جدی اولویت‌های دور دوم سفر از سوی مسوولان است که منجر می‌شود مردم به معنای واقعی کلمه از برکات این سفر برخوردار شوند.
حضرت آیت‌الله  خاتمی با بیان اینکه احصای مشکلات استان قبل از انجام سفر رئیس‌جمهور به استان توانست حجم زیادی از مشکلات را شناسایی کند، اضافه کرد: شناسایی مشکلات استان قبل از انجام سفر باعث شد تا اولویت‌ها برای دور دوم سفر شناسایی و پیگیری جدی در خصوص مسائلی که باید منجر به نتیجه شود، انجام شود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته توسط مدیران و تقدیر از عملکرد آنان، یادآور شد: رسانه‌ها نیز تلاش کردند تا اخبار را به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی کنند.
امام جمعه زنجان همچنین ضمن بزرگداشت دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ارائه خدمات دولت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، به همین خاطر باید در برگزاری این برنامه‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که هر سال نسبت به ادوار گذشته پرشورتر باشد.
حضرت آیت‌الله  خاتمی در ادامه ضمن محکوم کردن مجدد حادثه تروریستی کرمان گفت: مردم انتظار دارند ستگاه قضایی برای عوامل این حادثه تروریستی اشد مجازات را درنظر بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به شهادت امام هادی (ع) افزود: دوره کامل ولایت‌مداری و امام‌شناسی، زیارت جامعه‌ کبیره که یادگار ایشان است و بهتر این است که به معانی آن نیز دقت شود.
امام جمعه زنجان با اشاره به ۲۶ دی ماه و فرار شاه و جمله معروف "دیو چو بیرون رود فرشته درآید"، یادآور شد: مراسم بهمن ماه باید هر چه پرشورتر برگزار شود.
امام جمعه زنجان در ادامه به نماز و دعای باران اشاره کرد و گفت: برای بارش باران بسیار دعا کنیم و نماز باران را بخوانیم و این امر را جز یکی از اولویت‌های خود قرار دهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید