امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


ترس دشمن با حادثه تروریستی کرمان آشکارتر شد

حضرت آیت‌الله  خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت عده‌ای از هموطنان‌مان در این حادثه دلخراش، اظهار کرد: دشمن با این اقدام جنایتکارانه ثابت کرد که از زائران سردار حاج قاسم سلیمانی نیز واهمه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری اینکه مردم پایتخت شور و شعور حسینی یوم‌العباس دیگری را در روز ۱۶ دی‌ماه برای شهدای کرمان رقم خواهند زد، افزود: فردا مردم زنجان میزبان رئیس‌جمهور خواهند بود و بی‌تردید یوم‌العباس دیگری را در مراسم گرامی‌داشت شهدای کرمان رقم خواهند زد.

خطیب نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره با ایجاد حوادث تروریستی ترس خود را از نظام و ملت ایران نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از همین حوادث که به واسطه ترس دشمن شکل گرفت، ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شد تا ابهت و عظمت سردار دل‌ها بیش از زمانی که زنده بود، شود، عنوان کرد: جایگاه این دو شهید والامقام به قدری ارزشمند بود که مجلس عراق بعد از به شهادت رسیدن این دو عزیز، قانون خروج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب کرد.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، ضمن گرامی‌داشت ۱۶ دی سالروز شهدای دانشجوی و حماسه هویزه، گفت: یکی از اقدامات ارزشمندی که در این روز انجام شد، تشکیل بسیج دانشجویی بود و همین امر باعث شد تا با ورود افراد تأثیرگذار در صحنه، صحنه دوران دفاع مقدس به گونه‌ای دیگر رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، این حادثه را یک خطای انسانی برشمرد و با یادآوری اینکه پذیرش این خطا تسکین آلام خانواده شهدا را در پی داشت، تصریح کرد: روز ۱۹ دی‌ماه نیز سالروز عملیات کربلای ۵ به عنوان مهم‌ترین عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس است که در این عملیات ۳۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید