امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


اسرائیل از درون در حال نابودی است

 امام جمعه زنجان: بزرگ‌ترین نگرانی امروز آمریکا رشد مسلمانان و مترقی شدن کسانی است که در سایه دین اسلام زندگی می‌کنند، اظهار کرد: بی‌تردید آمریکا و اسرائیل دشمنی دیرینه‌ای با جمهوری اسلامی ایران دارند و این در واقع دشمنی با اسلام است اما نباید فراموش کنیم اسرائیل از درون در حال نابودی بوده و نشانه‌های آن دیده می‌شود.

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه آنچه که آمریکا از دیرباز تا به امروز به دنبال آن بوده، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در راستای ممانعت از رشد مسلمانان در حوزه‌های مختلف بوده است، افزود: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در کنفرانس وحدت، هر جا جنگی رخ داده، بی‌تردید آمریکا در آن دست داشته است.

وی با یادآوری اینکه بزرگ‌ترین نگرانی امروز آمریکا رشد مسلمانان و مترقی شدن کسانی است که در سایه دین اسلام زندگی می‌کنند، اظهار کرد: بی‌تردید آمریکا و اسرائیل دشمنی دیرینه‌ای با جمهوری اسلامی ایران دارند و این در واقع دشمنی با اسلام است اما نباید فراموش کنیم اسرائیل از درون در حال نابودی بوده و نشانه‌های آن دیده می‌شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه همه دنیا امروز به این موضوع معترف هستند که آمریکا باعث آواره شدن مردم مظلوم فلسطین شده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی از کشورها به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند اما نمی‌دانند که این رژیم جعلی امروز از درون در حال از هم پاشیدن و از بین رفتن است، بنابراین بهتر است هر چه زودتر از راهی که در پیش گرفته‌اند، بازگردند.

آیت‌الله خاتمی در ادامه ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: بدون شک هیچ توفیقی و موفقیتی بدون وجود امنیت به دست نمی‌آید، از این رو باید قدردان کسانی که باعث ایجاد امنیت در جامعه می‌شوند، باشیم و امروز وجود نیروی انتظامی در ایران اسلامی یک نعمت بسیار ازرشمند بوده و باید قدردان این نعمت باشیم و باید از از این نیرو به خاطر تامین امنیت استان قدردانی کرد، چرا که هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست.

امام جمعه زنجان با تبریک ولادت باسعادت پیامبر عظیم‌الشأن، خیرخواهی و مهربانی را دو ویژگی بارز خاتم پیامبران عنوان کرد و گفت: اگر امروز داعیه ارادت نسبت به پیامبر گرامی اسلام را داریم، باید این موضوع را در عمل نیز به منصه‌ظهور بگذاریم.

وی همچنین با یادآوری روز دامپزشک، موضوع بهداشت دام را یک امر حیاتی برای تغذیه سالم در جامعه عنوان کرد و یادآور شد: بخش اعظمی از سلامت دام‌ها بر عهده دامپزشکی است؛ چرا که فعالان این عرصه با تشخیص بموقع بیماری دام‌ها، از مرگ و میر آن‌ها و نیز انتقال این بیماری‌ها به انسان جلوگیری کرده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید