امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


ایران با حفظ عزت و اقتدار با همسایگان خود ارتباط برقرار می‌کند‎‎

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره اینکه ایران و عربستان مشترکات فراوانی دارند که یکی از آنها دشمن مشترک است؛ بنابراین مصلحت کشور در این خصوص است،گفت: ایران با حفظ اقتدار، عزت و مصلحت با همسایه‌های خود ارتباط داشته باشد. 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در این روزهای مبارک باید به فکر نیازمندان و افراد کم بضاعت باشیم و نباید از آنها غافل شویم، تصریح کرد: اگر در جامعه نیازمندی را نمی‌شناسیم بهترین راه کمک از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امسال حلول سال جدید و بهار طبیعت با بهار دل‌ها و ماه پر خیر و برکت رمضان همراه شده است، افزود: ماه مبارک رمضان ماه پر خیر و برکت الهی که خداوند متعال بندگان خود را در آن به میهمانی دعوت کرده است و باید از این ماه نهایت استفاده و بهره را در نزدیکی به خداوند متعال و بالا بردن معنویات ببریم.

آیت‌الله خاتمی در ادامه سخنان خود به سالروز ملی شدن صنعت نفت در ۲۹ اسفندماه اشاره کرد و با بیان اینکه نفت به همت بیداری مردم ملی شد، تصریح کرد: ثروت ملی کشور در اثر بیداری و آگاهی مردم و تلاش و زحمات علمای بزرگوار از دست انگلیس خارج شد، ولی مصدق پس از انگستان به آمریکایی‌ها تکیه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه در رابطه با مذاکرات ایران، عربستان با میانجیگری چین اشاره کرد و گفت: کشور چین اقتدار آمریکا را مانع منافع خود می‌داند و عربستان سعودی نیز متوجه شده است که آمریکایی‌ها تنها از آنان سوءاستفاده می‌کنند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه عربستان و ایران مشترکات فراوانی دارند که یکی از آنها دشمن مشترک است؛ بنابراین مصلحت کشور در این خصوص است، اظهار داشت: ایران باید با حفظ حکمت، عزت و مصلحت با همسایه‌های خود ارتباط داشته باشد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند سال است که شعار سال را در محور اقتصاد تعیین می‌کنند که خوشبختانه پس از آن گام‌های خوبی برداشته شده است، افزود: باید در راستای عمل به شعار سال تلاش کنیم و از آن غافل نشویم

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید