امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


گزارش عملکرد مسئولان، امید در دل مردم ایجاد می‌کند

 

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر آثار مثبت و برکات پرداخت زکات اظهار کرد: کاهش حسد، کینه و همچنین سرقت از آثار پرداخت زکات در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان امر به معروف و نهی از منکر را اصلی‌ترین هدف قیام سیدالشهدا دانست و افزود: امام علی (ع) در مسائل فردی بر تقوا و در مسائل اجتماعی بر امر به معروف و نهی از منکر را تاکید کرده است، کما اینکه امر به معروف موجب انسجام جامعه شده و هر چه معروف در جامعه بیشتر باشد مؤمنین تقویت می‌شوند.

وی با اشاره به هفته دولت و شهادت شهید رجایی و باهنر، ادامه داد: این شهدا از بهترین کارگزاران نظام اسلامی بودند و عمل و تقوای این شهیدان، آنها را تبدیل به الگو کرده است.

امام جمعه زنجان گفت: مسئولان باید عملکرد خود را به‌صورت مقایسه‌ای با ۴۳ سال گذشته برای ایجاد امید در دل مردم گزارش دهند. 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بزرگداشت شهید و رجایی و باهنر که ذوب در ولایت بودند ضرورت است، افزود: این هفته بهانه‌ای است که کارگزاران نظام گزارش کارهای انجام شده را به مردم بدهند و یکی از بهترین کارها این است که  ۲۲ نفر از اعضای دولت در استان‌ها حضور پیدا کردند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه وعده‌هایی که در سفر رئیس‌جمهور داده شده به قوت در حال پیگیری است، ابراز کرد: امیدواریم تا سفر بعدی رئیس جمهور به زنجان کارهایی که امکان انجام آن در کوتاه مدت وجود دارد عملیاتی شود.

وی امیدآفرینی را از طریق ارائه گزارش عملکرد از راه‌کارهای امیدآفرینی بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد:  با ارائه گزارش، امید مردم به نظام و دولت بیشتر می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان از طریق ۱۶۰ سایت برای ما برنامه تولید می‌کنند و اعتقادات مردم را هدف گرفته‌اند، افزود: هیچ انقلابی مانند انقلاب ما این همه دشمن نداشته است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه هشتم شهریور سال ۶۰ سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر است، خاطرنشان کرد: دنیا بداند هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریسم آسیب ندیده است و همه این‌ها زیر سر آمریکا و صهیونیسم است.

هشدار: هیچ تصویری در پوشه وجود ندارد!

ایراد: پوشه مشخص شده - http://adinezn.ir/fa/images/ phocagallery/didarha/1401/6/nj

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید