امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با تاکید بر تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم اظهار کرد: ناامید کردن مردم و بزرگ نشان دادن ضعف‌ها جزو اهداف و برنامه‌های دشمن به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: سیاه‌نمایی دشمن از اوضاع با هدف تغییر شناخت جامعه و تحلیل جامعه ایرانی از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

وی تبیین حقایق را از راه‌کارهای مقابله با اقدامات دشمن دانست و ادامه داد: در این زمینه باید حقایق را برای مردم تبیین کرد و به همین دلیل است که تبیین جهاد مهم قلمداد می‌شود، از این رو جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تبریک ولادت امام رضا (ع)، تصریح کرد: یاران و دنبال‌کنندگان راه امام خمینی (ره) برای این مرز و بوم و ارزش‌های آن، حتی از جان خود هم می‌گذرند.

وی سالروز شهادت آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی را یادآور شد و گفت: وی نخستین مجتهد شهید در نهضت امام خمینی (ره) و یکی از وکلای تام‌الاختیار ایشان در زمان طاغوت در تهران بود که در راه انقلاب شدیدترین شکنجه‌ها را به جان خرید و به شهادت رسید.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری از محورهای اساسی برای ساختار و شاکله نظام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود،، افزود: نرم‌افزار انقلاب و گام دوم انقلاب شخصیت امام راحل است چرا که ایشان تجلی تقوا و معنویت بود، به همین خاطر شخصیت خودساخته، عفت، خط و نگرش امام راحل باید الگو باشد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) روح انقلاب است، ادامه داد: انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا بدون نام امام راحل شناخته شده نیست.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید