امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


مقاومت در مقابل دشمن نیازمند جهاد اقتصادی است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به قرار گرفتن در سالروز ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسئله و مشکل کشور در این مقطع مشکلات اقتصادی است، افزود: به همین دلیل است که در چند سال اخیر شعارهای سال که از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب می‌شود رنگ و بوی اقتصادی دارد.
وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در شرایط فشار و تحریم می‌تواند ضامن رشد و شکوفایی اقتصادی کشور باشد. 
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر جنک را به حوزه اقتصاد کشانده است، ادامه داد:  امروز جنگ دشمن، اقتصادی و ما در مقابل این نبرد نیازمند جهاد اقتصادی هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به سالروز شهادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: ماندگاری اسلام به برکت خون حضرت سیدالشهدا(ع) و رشادت این بانوی فداکار میسر شد چرا که قصد یزید تمام کردن کار در کربلا بود.
وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز اشاره و تصریح کرد: قیام ۲۹ بهمن سال ۵۶ مردم تبریز نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی انقلاب داشت.
آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان به فضیلت ماه رجب اشاره کرد و افزود: از فرصت این ماه و ماه شعبان باید برای آمادگی برای ورود به ماه رمضان بهره برد، چرا که سفارش‌های زیادی برای درک و استفاده از فضائل این ماه پربرکت از سوی اولیای الهی شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید