امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


حماسه ۹ دی باطل السحر توطئه‌های دشمنان شد

آیت‌الله شیخ علی خاتمی  در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی به عنوان قهرمان ملت ایران با اقدامات موثر در منطقه تبدیل به قهرمان تمام انسان‌های آزادی خواه جهان شد.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در قلوب مردم جهان دارای جایگاه ویژه‌ای است، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری سردار دل‌ها مرد میدان در عرصه‌های مور نیاز نظام و انقلاب اسلامی است که باید چنین الگوهایی به جامعه معرفی شوند.
امام جمعه زنجان یادآورشد: صاحبان قلم و اندیشه و اصحاب رسانه باید الگوهای بزرگی همچون سردار سلیمانی را به نسل جوان امروز شناسانده و یاد ایشان هرگز فراموش نشود.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: پایتخت شور و شعور حسینی زنجان نیز همزمان با سالروز شهادت این سردار بزرگ اسلام عرض ارادات خود را به ایشان نشان داده و هر خانه می‌تواند با نصب پرچم، پوستر و عکس ایشان، یاد او را گرامی بدارد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به حضور گسترده مردم زنجان در مراسم گرامیداشت ۹ دی، گفت: حماسه ۹ دی باطل السحر توطئه‌های دشمنان شد و نباید این حماسه به بوته فراموشی سپرده شود.
وی تصریح کرد: تلاش دشمنان فراموش کردن حماسه ۹ دی است در حالی که این روز به عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت و آرمان‌های امام راحل باید همیشه گرامیداشته شود.
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۳ دی ماه سال ۶۷ و پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف، افزود: امام راحل در این پیام رسالت انبیای الهی را دعوت به سوی انسانیت و رهایی از بند مادیات عنوان کرده و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروری را پیش‌بینی کردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: در حالی که مکتب‌های مادی به دنبال تامین مادیات انسان بوده و به چیز دیگری فکر نمی‌کنند، مکتب اسلام برای همه ابعاد زندگی انسان برنامه ارائه می‌کند.
آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: زیربنا دانستن اقتصاد در مکتب‌های مادی موجب نزول جایگاه انسان به حیوان می‌شود در حالی که اسلام مکتبی است که انسان‌ها را به معرفت و انسانیت دعوت می‌کند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید