امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


مهم‌ترین نتیجه به دست آمده از روز ۱۳ آبان، آگاه شدن به دخالت بیگانگان در مسائل مربوط به داخل کشور بود

حضرت آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، از روز ۱۳ آبان‌ماه به عنوان یکی از وقایع مهم در تقویم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: بی‌تردید از این روز باید به عنوان یک روز برای مبارزه به معنای واقعی کلمه با استکبار جهانی یاد کرد و آن را گرامی داشت.
ایشان با یادآوری اینکه مهم‌ترین نتیجه به دست آمده از روز ۱۳ آبان، آگاه شدن به دخالت بیگانگان در مسائل مربوط به داخل کشور بود، اظهار کرد: بدون شک با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اسناد مهمی به دست آمد که همه این اسناد بیانگر دخالت آمریکا و اسرائیل در مسائل مربوط به داخل کشور بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان  با اشاره به اینکه با توجه به قرار گرفتن روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در هفته دوم آبان‌ماه، این هفته به هفته نوجوانان و جوانان نام‌گذاری شده است، افزود: دلیل این نام‌گذاری، تاثیری است که قشر نوجوان و جوان در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و در دوران دفاع‌مقدس نیز نقش خود را به خوبی ایفا کردند.
امام جمعه زنجان ضمن قدردانی از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان در زنجان و با تاکید بر اینکه همه در این کنگره مخلصانه تلاش کردند، ابراز کرد: از این تعداد شهید استان زنجان بیش از ۵۰۰ شهید دانش‌آموز بودند و بی‌تردید اگر به کاری که این دانش‌آموزان در آن دوران انجام دادند، فکر کنیم، درمی‌یابیم که تربیت‌شان به صورت صحیح در دامان پدر و مادر اتفاق افتاده است.
آیت الله خاتمی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مهم والدین، تربین فرزند صالح است، عنوان کرد: فراموش نکنیم که در دین اسلام به پرورش فرزندان در حوزه معاد، معاش، دین و دنیا به طور توأمان توجه شده است، به همین خاطر فرزند هر چقدر عزیز باشد، تربیت فرزند عزیزتر شمرده شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید