امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sun 04 28 2024

منو


ولایت مداری و وحدت تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان است

آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان به ۱۲ ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: دشمن برای تحقق اهداف شوم خود در جهان اسلام همواره به دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی بوده و متأسفانه برخی سران کشورهای اسلامی همسو و در راستای این هدف استکباری گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه همه ملت‌های مسلمان باید در برابر نظام‌های استکباری متحد شودند، افزود: استکبار جهانی همواره بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه و دشمنی می‌کند و این امر همواره تداوم دارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه تنها راه مقابله با توطئه‌های گوناگون دشمنان، اتحاد، همبستگی و تبعیت فرامین رهبری است، ادامه داد: زمینه‌های اختلاف دشمنی را باید شناخت و به دنبال آن راهکاری نشان داد که در این خصوص معمار کبیر انقلاب اسلامی، که دشمنان از اختلاف ولادت پیامبر بهره برداری می‌کنند، بنابراین هفته‌ای را به عنوان هفته وحدت قرار دادند

خاتمی با بیان اینکه برای حفظ انقلاب و اعتلای نظام جمهوری اسلامی دشمن را باید شناخت، چرا که طی ۴۲ ساله از پیروزی انقلاب نشان داد که نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی ۴۲ گذشته همواره در مقاطع مختلف با هجمه و دشمنی دولت‌های استکباری مواجه بوده است.

وی لزوم افزایش بصیریت و آگاهی آحاد مختلف جامعه در مقابله با توطئه‌های دشمنان را مورد تاکید قرار داد و ادامه دداد: امروز دنیای استکبار تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به نظام به کارگرفته است.

امام جمعه زنجان با اشاره به دهم ربیع الاول سالروز ازدواج پیامبر بزرگوار اسلام و حضرت خدیجه کبری گفت: ازدواج آنان یک الگوی برای تمامی مسلمان بوده است و باید الگوی زندگی اسلامی در جامعه تبیین شود.

خاتمی با بیان اینکه مسائل و چالش‌های حوزه ازدواج جوانان باید رفع شود، افزود: یکی از معضلات کنونی جامعه مشکل ازدواج جوانان است که باید با رفع چالش‌های این حوزه جوانان برای ازدواج ترغیب شوند.

وی در ادامه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت در جامعه، متدکر شد: بنا به فرموده مقام رهبری یکی از ارکان استوار امنیت کشور بوده، و دردل مردم جای دارید، و تاکید کردند که یک نهاد انقلابی بشمار می‌رود.

امام جمعه زنجان باتبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)،گفت: همه مسلمانان و آزادگان ومظلومان تاریخ رنج کشیده چشم امید برای نجات دارند که ۱۲۴ هزار پیامبر برای دعوت اسلام و نجات انسان آمدند که دشمنان مانع پیاده شدن تمامی اهداف شدند.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید