امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


عزاداری حسینی تعطیل شدنی نیست

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز گذشته اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری با شکوه بیشتری برگزار شد و امیدواریم دولت منتخب هرچه سریعتر تشکیل شود تا در خدمت‌رسانی با مردم وقفه‌ای ایجاد نشود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هم در مراسم تنفیذ توصیه‌های مهمی به رئیس‌جمهور منتخب کردند که قطعاً آیت‌الله رئیسی توصیه‌های معظم له را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

امام جمعه زنجان تشریح کرد: مردم امیدوارند با روی کار آمدن دولت سیزدهم مشکلات اقتصادی و معیشتی ریشه‌کن شود که امیدواریم این چنین شود. مردم قهرمان ایران با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری 28 خرداد ماه ثابت کردند که کشور و انقلابشان را دوست دارند و حالا وظیفه دولتمردان است که به مشکلات و دغدغه‌های مردم رسیدگی کنند.

وی اضافه کرد: مردم به وظیفه خود در 28 خرداد ماه عمل کردند و حالا نوبت مسئولان است که وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهند. مردم از مسئولان انتظار دارند که اوضاع اقتصادی کشور را سامان دهند.

وی در ادامه به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: مراسمات محرم و عزای حسینی تعطیل شدنی نیست؛ اما با توجه به شرایط کنونی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عزاداری کرد تا به هیچ کسی آسیبی نرسد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید