امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


جنایات آمریکا با ادعای حقوق بشر منافات دارد

 

 

 

 جنایات آمریکا با ادعای حقوق بشر منافات دارد

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (18 تیر ) در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به قرارگیری در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آنچه که از ادعای حقوق بشری آمریکا مشاهده می‌کنیم، جنایاتی است که سردمداران این کشور در اقصی‌نقاط جهان انجام داده و کاملاً با این ادعا منافات دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تیرماه یادآور بسیاری از جنایات رخ داده توسط آمریکا و حامیان آن علیه ملت ایران است، افزود: متاسفانه این ماه یادآور بسیاری از ترورها و جنایات علیه ملت ایران است که باعث شد تا ایران اسلامی در این ماه به خصوص از ۶ تا ۱۲ تیرماه بسیار از شخصیت‌های برجسته و سازنده خود را از دست بدهد.

خطیب نمازجمعه زنجان با یادآوری اینکه یکی از دردناک‌ترین جنایات آمریکای مدعی حقوق بشر علیه ملت ایران، حمله وحشیانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران است، تصریح کرد: این حمله تروریستی باعث به شهادت رسیدن عده زیادی از هم‌وطنان‌مان شد و دردناک‌ترین اتفاق بعد از این حادثه، اعطای مدال به افسر ناو آمریکایی بود.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه امروز (۱۱ تیرماه) سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی (شهید محراب) به عنوان یکی دیگر از روزهایی که ملت ایران قربانی حقوق بشر آمریکایی شده است، ادامه داد: بدون شک ترور چنین شخصیت‌هایی حاکی از آن است که دشمن تاب تحمل وجود چنین عالمانی را در ایران نداشته و به همین خاطر دست به چنین جنایاتی می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه روزهای ششم و هفتم تیرماه نیز یادآور ترور منافقان کوردل علیه رهبر فرزانه انقلاب که به لطف خداوند نافرجام ماند و شهید بهشتی است، بیان کرد: متاسفانه اقدام تروریستی منافقان کوردل در روز هفتم تیرماه، باعث به شهادت رسیدن دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان شد.

ایشان همچنین به انتصاب جدید رئیس قوه قضائیه توسط مقام معظم رهبری اشاره و با بیان اینکه آیت‌الله محسنی‌اژه‌ای در دستگاه قضایی از مقبولیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بدون شک این انتصاب ثمرات ارزشمندی را برای دستگاه قضا به دنبال خواهد داشت.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید