امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


۴۲ سال است که دشمنان به خاطر حضور پرشور مردم در انتخابات سیلی می‌خورند

 

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت تمام مردم به حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: مردم با حضور پرشور در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند؛ دشمنان 42 سال است که منتظرند مردم در انتخابات شرکت نکنند ولی هربار سیلی محکمی از مردم دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از جمله معدود کشورهای دنیا است که مسئولانش با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، عنوان کرد: این از برکات نظام است؛ یکی از دلایل اصلی انقلاب اسلامی که در کشور ما انجام شد همین موضوع بود چرا که مردم در زمان حکومت طاغوت از اینکه هیچ نقشی در سرنوشت کشورشان نداشتند خسته شده بودند.

امام جمعه زنجان به لزوم‌ حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: هرکسی دلش برای ایران می‌تپد باید در این انتخابات شرکت کند. همه باید در سرنوشت کشورشان دخیل باشند چرا که انتخابات برای همه ما یک نعمت الهی محسوب می‌شود. آمریکایی که همواره مدعی دموکراسی است همه ما مشاهده کردیم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که در آن کشور برگزار شد چه آبروریزی شد؛ حالا همان کشور مدعی است که انتخابات در کشور ما معنا ندارد.

وی در ادامه به سالروز رحلت جانسوز حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: رحلت امام راحل برای همه ما سخت بود؛ حضرت امام (ره) با حکومت الهی که در کشور به راه انداختند زمینه‌های ظهور آقا امام زمان (عج) را فراهم کردند و امیدواریم رهبر معظم انقلاب پرچم حکومت اسلامی را به دستان حضرت مهدی بسپارند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه بعد از رحلت حضرت امام (ره) مجلس خبرگان به درستی حضرت آقا را به جانشینی انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: رهبر‌معظم‌‌ انقلاب امروزه جمهوری اسلامی را به قدرت نخست منطقه و دنیا تبدیل کرده است؛ البته این موضوع به مذاق دشمنان ما خوش نیامده و در این سال‌‌ها به هر طریقی به دنبال ایجاد فتنه در کشور ما بوده‌اند اما به لطف الهی و تدابیر رهبر معظم‌ انقلاب و هوشیاری مردم همواره فتنه‌های آنان ناکام مانده است.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید