امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو


دشمنان نمی‌خواهند ایران روی نقشه جهان باشد‎

 

 

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه ماه رجب از ماه‌های پربرکت الهی است، اظهار کرد: همه ساله بسیاری از مردم که بیش از ۷۰ درصد آنها را جوانان تشکیل می‌دادند در مراسم پر فیض و معنوی اعتکاف شرکت می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تولد امام جواد(ع) گفت: امام جواد از جوانترین ائمه بزرگوار است که در ۸ سالگی به امامت رسید و در ۲۵ سالگی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه توسل به امام جواد بسیار توصیه شده است، افزود: امام رضا(ع) تا ۴۵ سالگی صاحب فرزند نشده بودند و برای همین دشمنان ابراز خوشحالی می‌کردند که بعد از امام هشتم نسل ائمه از بین خواهد رفت، اما خداوند امان جواد را به آن امام بزرگوار هدیه کردند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اسفندماه، ماه بزرگی در تاریخ جنگ است و شهدای بزرگ و بسیاری در این ماه تقدیم شده است، افزود: بسیاری از روحانیون در جنگ حضور داشتند و بعد از سپاهی، ارتشی، بسیجی تعداد شهدای روحانی بیشتر از سایر صنوف است.

امام جمعه زنجان به سالروز عملیات خیبر اشاره کرد و گفت: همچنین روز سوم روز نکبت برای ملت ایران و سالروز کودتای رضاخانی با حمایت انگلیس است که صدمات بسیاری را بر ملت ایران وارد کرد.

وی به سالروز تولد امام اول شیعیان جهان و روز پدر اشاره کرد و گفت: خداوند را شاکریم که قلب ما را خداوند محل محبت امیرالمومنین علی علیه‌السلام قرار داده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ۴۲ سال است که آمریکا هر کار و جنایتی که توانسته علیه کشورمان انجام داده است، تصریح کرد: آنها به صراحت اعلام می‌کنند که می‌خواهند که ایران روی نقشه جهان نباشد.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه هر اقدامی که در کشورهای اطراف صورت می‌گیرد، علیه انقلاب اسلامی و ایران است، ادامه داد: همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند آمریکا با اسلامیت ما مشکل دارد و انرژی هسته‌ای، برنامه موشکی، حقوق بشر و ... همه بهانه‌ای برای مقابله با کشورمان است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه شاکله و چهارچوب انقلاب را امام راحل ترسیم کرده است، اظهار داشت: امام نقشه راه انقلاب را ترسیم کرده و کسی در کشور نمی‌تواند مسوولیتی بر عهده بگیرد بدون اینکه به خواسته‌ها و ایده‌های امام راحل آگاهی داشته باشد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله خامنه‌ای بارها و بارها هم در سخنرانی‌ها و خطبه‌های ایشان شنیده و شنیده‌ایم در مسیر انقلاب گام برداشته و حرکت کرده‌اند، و معیار انقلابی بودن برای ما خط رهبری است.

وی با بیان اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار با شکوه‌تر از سال‌های گذشته بود، تصریح کرد: بنا به گفته رهبری حضور مردم در صحنه‌ها عامل موفقیت و گذر کشورمان از مقاطع حساس حضور با شکوه مردم بوده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه همانطور که رهبری فرمودند باید در مقابل آمریکا از ایران یک صدا شنیده شود، تصریح کرد: امروز توپ در زمین آمریکاست و باید آنها به تعهدات خود باز گردند چرا که ایران به همه تعهدات خود عمل کرده است.

امام جمعه زنجان به رزمایش بزرگ نیروهای نظامی کشورمان اشاره کرد و گفت: پیام این رزمایش برای دشمنان اعلام آمادگی رزمی کشورمان و برای کشورهای منطقه و دوست و محور مقاومت اعلام آمادگی است.

 وی با توصیه به مردم برای رعایت و پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: نباید در شب عید از رعایت موارد بهداشتی غافل شویم تا خدای ناکرده گرفتار پیک چهارم کرونا شویم.

آیت‌الله خاتمی با گلایه از برخی از اصناف در افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، گفت: متاسفانه عده‌ای به بهانه‌های مختلف به افزایش قیمت‌ها دامن می‌زنند که مردم در این زمینه گلایه‌های فراوانی دارند که باید دستگاه‌های مربوطه نیز بیش از پیش در این زمینه و برای مقابله با گرانی‌ها تدبیر کنند.

  • 1
  • 10
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 99-12-1 (7) [640x480]

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید